Vineri 22 Noiembrie

EMAG nu a livrat nici azi comenzile de Brack Friday - Acuzații

 

Retailerul EMAG este acuzat de clienți că nu a livrat nici azi comenzile preluate de Black Friday, în 18 noiembrie. 

 

Aceeasi poveste, produs comandat pe 18 noiembrie, in momentul de fata inca nu se stie exact pe unde e, fiind deja 8 Decembrie. 

 

Dupa ce am sunat de 2 ori la eMag si am vorbit cu doua domnisoare simpatice, care habar nu aveau pe ce planeta sunt, mi-au confirmat ca produsul nu se afla de fapt la DPD, cum era specificat pe site, ci la eMag in depozit. Le-am propus sa vin sa il ridic personal, sa fie trimis cu alt serviciu de curierat, sa sun eu personal la DPD sa il ridice din depozit de parca as lucra pentru eMag, etc.

Raspunsul eMag: Nu se poate, exista deja AWB in sistem! 

So what now?!? Dezamagit total!”.

 

Anvelopele de iarna oare le primesc vara??? Am comandat 4 cauciucuri pe data de 18 noiembrie. Am primit 2 in 22 noiembrie si de atunci aștept. Apropo, anvelopele sunt in Bucuresti in depozit la DPD!!!!!!!!! De ce mama dracului lucrati cu neseriosii aia???? Ah, si mai am ceva resturi dintr-o comanda mai mare... Intre timp am si nascut, si am fost nevoita sa cumpar un lucru de doua ori! Clar vi le trimit inapoi! Neseriosi ce sunteti! Imi pare rau ca am fost clienta fidela...”, a scris altcineva. ”Timea, stim ca te-am suparat, iarta-ne. Ne dorim tare mult sa te ajutam si avem nevoie de datele comenzii sa gasim o rezolvare. Oricand doresti, te asteptam in privat”, a fost replica eMag.

 

Foarte dezamăgită de emag. Am comandat în 25.11 o mașină de spălat pe care am făcut greșeala să o achit cu cardul. Termenul de livrare era 5.12. Azi suntem în 7.12 si comanda nici măcar nu a fost predată curierului. Am trimis 2 sesizări la care nu am primit nici un răspuns, la telefon mi se spune să am răbdare, comanda este în procesare. ...etc...... Culmea este că la câteva zile după această comandă am făcut o alta, de data aceasta cu ramburs la curier, care s-a livrat. Ce sa înțeleg? Ca mi-ați luat banii din cont și " pot să mai aștept...." As anula comanda dar până îmi returnați banii probabil o sa mai treacă încă o lună. Nu sunt adepta sesizărilor la protecția consumatorului sau la alte instituții, dar as vrea o rezolvare rapida”.

 

Sunt client eMag din 2012 dar anul acesta sunt dezamăgit complet ...  Am făcut o comanda de black friday achitată cash cu cardul, nici până azi nu am primit toată comanda, am dat 3 emailuri la sesizări nu mi-au răspuns, am sunat de 2 ori, au zis ca nu înțeleg nici ei cum de nu a fost trimis ultimul produs si că o să urgenteze comanda, tot nu an primit nici un răspuns. O să sun zilnic de acum.

 

Exact ultimul produs care nu l-am primit ar fi trebuit să fie un cadou pentru prietena mea. Nici nu m-am gândit că nu ajunge comanda de pe 18.11.2016 până astăzi 06.12.2016, mai e puțin și se face o lună de când e făcută comanda. Plus că mai și scria termen de livrare 18-28 și degeaba. Oricum pe viitor nu mai fac comenzi la ei, au dat cu bâta în baltă de data asta. Mai degrabă aleg Altex că sunt mai serioși. DEZAMAGIRE TOTALĂ , AȘA VĂ PIERDEȚI CLIENȚII !!!”, a ai scris cineva.

 

Comentarii Facebook