”Este un efect al sărăcirii populaţiei…” - De ce este untul ținut în capsule antifurt în magazinele din Cluj


Magazinele din Cluj au închis untul în capsule antifurt, pentru a-l proteja. Un analist economic susține că ”există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros”.

Untul s-a scumpit în 2022 untul cu 45% faţă de 2021, iar acum un kilogram costă în jur de 100 de lei în retail. Din acest motiv, mulţi români văd untul ca un produs de lux, iar comercianții îl protejează. 

Șunca și kaizerul, expuse la Cluj-Napoca în ”capsule antifurt”, de teama hoților - FOTO

Este un efect al sărăcirii populaţiei, al scăderii puterii de cumpărare şi o dovadă a faptului că supermarketurile şi hipermarketurile au ajuns pentru o parte din populaţie ca nişte muzee, iar la muzee întotdeauna există tentaţia de a pune mâna pe un produs valoros, în acest caz pe o conservă, un pateu sau un jambon”, spune analistul economic Adrian Negrescu.

Acesta crede că retailerii au înregistrat multe furturi pe fondul implementării caselor de marcat cu auto încasare.

Brânza și untul, expuse la Cluj-Napoca în ”capsule antifurt”, de teama hoților - FOTO

Comentarii Facebook