Fany PLEACĂ din Floreşti. Ce se întâmplă cu abonamentele?
Compania de transport Fany se va retrage din Florești și localitățile din zona metropolitană, începând din data de 11 iunie.
”Având în vedere sentinţa pronunţată de Tribunalul Cluj, la data de 6 iunie, compania Fany nu va mai opera pe traseele judeţene către Floreşti, Baciu şi Chinteni. Înţelegem astfel să ne supunem prompt deciziei instanţei”, spun reprezentanţii companiei Fany.
Călătorii care deţin abonamente pe traseele Cluj – Floreşti – Luna de Sus, Cluj – Floreşti, Cluj – Floreşti (Cetatea Fetei), Cluj – Floreşti – Tăuţi, Cluj – Floreşti – Polus, Cluj – Baciu, Cluj – Baciu – Suceagu, Cluj – Chinteni – Măcicaşu, Cluj – Chinteni - Deuş, Cluj – Chinteni, Cluj – Săvădisla – Filea de Jos sunt invitaţi să îşi recupereze banii pe perioada 11-30 iunie. Ei sunt aşteptaţi în 11, 12 şi 13 iunie, între orele 10 şi 19, în incinta pieţei Floreşti, strada Eroilor 56 sau la casieria Fany, Autogara Fany, din Cluj-Napoca.
”Ne cerem scuze călătorilor pentru neplăcerile pe care le-am putea cauza. Sperăm că au fost mulţumiţi de colaborarea cu noi şi de serviciile pe care le-am oferit”, mai spun reprezentanţii Fany.
Firma Fany a pierdut procesul pe care l-a deschis pentru a încerca să suspende decizia Autorității Rutiere Române (ARR) de retragere a licenței pe zona metropolitană. Magistrații au stabilit că cererea este inadmisibilă.
Licența firmei Fany pe zona metropolitană a fost retrasă în 25 aprilie după un uriaș scandal.
Directorul firmei Fany, Ștefan Cadar, soția acestuia Olezia Cadar, și Daniela Dobrilă, director în cadrul ARR sunt cercetați într-un doar de corupție, fiind acuzați că au reușit să ”aranjeze” licitația de transport județean.
Patronii Fany, TRIMIȘI în judecată. VEZI acuzațiile care li se aduc și cum s-a TRUCAT licitația
9 Comentarii
Ar trebui ca ctp sa inlocuiasca cele 2 linii de transport floresti -cluj ale lui fany, ca cetatenii sa aiba o linie directa cu Calea Floresti si zona Billa, care aveau avantajul timpului mai scurt de a ajunge in oras, comparativ cu M21 si M22, care urcau la Bucium.
sa-i fie moartea lui ******u de Sulea si lui Neag
bine ca dispar budele vechi de autobuze...luate de la groapa de gunoi ! VOM AVEA UN CLUJ MAI PUTIN POLUAT !
Ce vorbesti? Autobuzele fany de pe floresti sunt lux fata de saviemurile scurte verzi ale ratucului de pe 30, 32, 33
Oare amu o sa ceara spaga si de la RATUC? Ca de la fany s-o cam gatat...
lipsa concurentei naste monstri . Acuma CTP are monopol
Noroc cu BOC ca o facut sesizari sa le fie retrasa licenta, ca daca era dupa Sulea si Uioreanu (ce doi mari fani fany), nu numai ca circula in continuare in Floresti, dar nici nu intra ratucul peste ei... Sulea o fost cel mai mare sustinator al Fany si s-o impotrivit constant intrarii ratuc in Floresti. Numa cand o vazut ca deja ii penala o inceput… Citeste mai departe
Ca plange sau rade primaru din floresti sau cel din Kolosvar,nu schimba cu nimic faptul ca sute bune de oameni circula pana azi din floresti in centru Clujului sau la gara,iar de maine se vor descurca cum vor putea fiecare.La comunisti nu e voie sa fie concurenta,mai bine pe gratiz cu Ctpul,in picioare,si ascultand manele printre papornitele fraudulosilor-gata… Citeste mai departe
Asa este. Fany te ducea cu 3 lei pana in centru sau la gara. Ratuc cu 3 lei te duce pana in Manastur de unde mai dai 2 sa ajungi in centru. Boierie curata. :)
Macar daca ar schimba Ratuc-ul traseul pana in centru.
Zicea Neag ca Ratuc-ul merge pana in Manastur ca nu are rost sa incarce traficul ca autobuzele de Floresti pentru 2-3 calatori care… Citeste mai departe