Farmec deschide un nou magazin Gerovital în Cluj-Napoca și oferă demonstrații gratuite de machiaj
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, marchează deschiderea celui mai nou magazin Gerovital din Cluj-Napoca printr-un eveniment special, în cadrul căruia vor fi organizate demonstrații gratuite de machiaj și multe alte surprize, pregătite pentru toți vizitatorii magazinului.
Evenimentul va avea loc joi, 26 iulie, începând cu ora 17:00, în incinta noului magazin Gerovital din Iulius Mall, etaj 1. Demonstrațiile de machiaj vor fi realizate de către make-up artistul Flavia Silaghi, cu produse din prima gamă de cosmetică decorativă a brandului – Gerovital Beauty.
”Deschiderea celui mai nou magazin Gerovital din Cluj-Napoca este o ocazie foarte bună de a interacționa cu toți iubitorii de frumos din oraș. Astfel, pe 26 iulie, vom organiza un eveniment dedicat lor, în cadrul căruia vizitatorii magazinului Gerovital vor beneficia de demonstrații gratuite de machiaj, de sfaturi și recomandări de produse, dar și de multiple alte surprize speciale. Pe lângă oferta extrem de variată de produse pe care o pune la dispoziție cel mai nou magazin Gerovital, ne propunem să venim constant în întâmpinarea tuturor clujenilor cu evenimente și activări gândite special pentru ei. Astfel, am pregătit multiple noutăți și surprize, cu care vom continua să bucurăm toți admiratorii brandurilor noastre”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.
La evenimentul de inaugurare, toți fanii brandului Gerovital vor fi așteptați cu o serie de surprize, oferte speciale, dar și beneficii oferite în premieră. Astfel, până la data de 15 august, toți vizitatorii noului centru Gerovital din Iulius Mall vor beneficia de o reducere de până la 20% la achiziționarea produselor din gama Gerovital Beauty.
O altă facilitate disponibilă doar în magazinele Gerovital este testul gratuit de dermoanaliză. Acest test durează circa 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten, folosind anumite măsurători instrumentale specifice, care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.
Pe baza rezultatelor testelor de dermoanaliză, Consultanții de Frumusețe prezenți în magazin vor putea oferi tuturor clujenilor recomandări de produse, consultanță specializată și vor putea elabora scheme de tratament personalizate, adaptate necesităților specifice ale tuturor categoriilor de consumatori.
De asemenea, începând cu 23 iulie, pe pagina de Facebook a Farmec, va fi demarat concursul #MaiMultDecâtCuloare, în cadrul căruia două câștigătoare norocoase vor beneficia de un machiaj deosebit de festival, realizat de make-up artistul Flavia Silaghi în cadrul evenimentului ce marchează inaugurarea noului magazin Gerovital din Cluj-Napoca.
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În iunie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 14 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.
0 Comentarii