Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an, după ce și-a mărit cifra de afaceri cu 9.12% în 2017 (P)



Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță un avans al cifrei de afaceri în 2017, în creștere cu 9.12% față de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214 milioane lei (45.8 milioane Euro).

Pentru 2018, a fost stabilit un program investițional de peste 11 milioane lei (2.4 milioane Euro), o sumă considerabilă fiind alocată proceselor de retehnologizare și modernizare a producției, dar și dezvoltării rețelei magazinelor de brand, atât la nivel național, cât și internațional.

Businessul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii susținute și dezvoltării portofoliului propriu, în conformitate cu ultimele tendințe din domeniul cosmetic, dar adaptate pieței locale. An de an, am atins noi ținte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector. Suntem primul și singurul producător român de cosmetice care dispune de o rețea proprie de magazine de brand și, după dublarea numărului de spații în 2017 (de la 11 la 21 de centre naționale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată țara. Bazându-ne pe un plan sănătos de investiții și pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul în care am lansat primele game pe 2 segmente de piață noi pentru Farmec – cosmeticele de lux și cosmetica decorativă”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Creșterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor factori: modernizarea și extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piață, dar și evoluția semnificativă atât a rețelei magazinelor de brand Farmec și Gerovital, cât și a platformei online www.farmec.ro.

Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7.1 milioane lei (1.5 milioane Euro), în creștere cu circa 23% față de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale și de funcționalitate, dar și extinderea ofertei produselor disponibile.

Traficul de clienți din centrele comerciale fizice și magazinul online s-a aflat, de asemenea, pe un trend ascendent. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublată anul trecut. În ceea ce privește platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienți lunari, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 Euro).

Comentarii Facebook