Farmec relansează cele două branduri consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf (P)
Farmec, una dintre cele mai mari companii cu capital 100% românesc, anunţă relansarea celor două game consacrate pentru curăţenia locuinţei – Nufăr şi Triumf. În urma procesului de rebranding, cele două game au integrat noi formulări extrem de eficiente, modalităţi de ambalare moderne şi au fost dezvoltate cu noi subgame de produse. Acesta este ultimul proces de modernizare, după cel desfăşurat în anul 2013.
„Constant, avem grijă să venim pe piaţă cu cele mai inovatoare soluţii pentru consumatorii români. Astfel, în urma unui proces strategic de rebranding, ne bucurăm să vă prezentăm cele două game de curăţenie a locuinţei Nufăr şi Triumf, în formule complet modernizate şi extinse cu soluţii de ultimă generaţie, dar care păstrează un raport corect calitate – preţ. Ambele sunt branduri locale cu tradiţie şi notorietate, lideri de piaţă pe segmentele detartranţi şi curăţare a bucătăriei, după ce au câştigat încrederea românilor prin oferirea de formule eficiente, ultra-active. Suntem siguri că toate aceste schimbări vor oferi multiple beneficii pentru consumatorii noştri şi ne vor asigura o dezvoltare durabilă pe această categorie de piaţă”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing Farmec.
În ceea ce priveşte ambalajul, procesul de rebranding al celor două game a presupus atât modernizarea designului astfel încât să fie cât mai uşor de observat şi memorat, respectându-se stilul specific al brandurilor, dar şi introducerea unor noi forme de ambalare şi modalităţi de etichetare. Astfel, noul design este unul fresh, colorat, uşor recognoscibil la raft, iar etichetele de tip sleeve, permit consumatorilor să identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.
În urma proceselor de modernizare, Nufăr, brandul nr. 1 în România pe segmentul detartranți, cu o cotă de piaţă valorică de 38,8%*, a fost extins cu 7 produse noi - Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.
Disponibilă în 3 variante, linia Nufăr Cremă Universală are formule uşor abrazive, care curăţă suprafeţele fără a le zgâria, redându-le strălucirea şi îndepărtând petele de murdărie şi grăsime. O altă noutate în portofoliul brandului este şi Nufăr Ecrane, care reprezintă o soluţie tehnică pentru curăţarea suprafeţelor ecranelor telefoanelor mobile, monitoarelor, televizoarelor, suprafeţelor din striclă sau tastaturilor, eliminând praful și amprentele, fără a lăsa urme.
Subgama Nufăr Verde a brandului evidenţiază preocuparea Farmec pentru crearea unui mediu sustenabil, întreaga linie fiind formată din produse prietenoase faţă de mediu, bazate pe principii active naturale, care nu reduc eficienţa produselor.
Întreaga gamă Nufăr însumează în total 28 de soluţii de curăţenie a locuinţei.
Triumf este cel de-al doilea brand de îngrijire a locuinţei al producatorului clujean, lider în România pe segmentul de curățare a bucătăriei, cu o cotă de piaţă volumică de 39,6%** dezvoltat şi modernizat în urma procesului de rebranding. Printre subgamele extinse se numără linia de detergenţi de vase, care include acum 3 sortimente. Toate produsele din gama Triumf, cu excepţia detergenţilor pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranţă pentru copii.
Noile produse sunt disponibile în toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în magazinele de brand Farmec, precum şi în magazinul online www.farmec.ro.
0 Comentarii