Farmec susține campania NICE TO MEET YOU pentru îmbunătățirea imaginii României în lume (P)



Compania clujeană Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, susține, prin toate acțiunile desfășurate, valorile românești autentice atât în țară, cât și peste hotare. Astfel, compania clujeană a devenit partenerul principal al campaniei de imagine NICE TO MEET YOU, care are ca obiectiv schimbarea percepției cetățenilor străini față de România.

Proiectul va include vizita în ţara noastră a unui grup de jurnaliști de la cele mai importante trusturi media internaționale, care vor cunoaşte adevărata Românie prin vizitarea unor obiective relevante pentru identitatea noastră naţională, dar şi prin întâlnirea unor personalităţi marcante ale culturii româneşti. Jurnaliştii se vor documenta și vor publica reportaje despre România și români, menite să îmbunătățească imaginea țării peste hotare.

Acestui demers i s-au alăturat companii româneşti valoroase care, prin tot ceea ce fac, promovează pozitiv imaginea ţării noastre. Prima poveste de succes autentic românească despre care vor afla jurnaliştii stăini va fi cea a companiei Farmec, o companie emblematică a Clujului, dar şi a ţării noastre. În Cluj Napoca, jurnaliștii vor vizita fabrica Farmec, poveste de succes românească și dovada faptului că în România se face performanță cu adevărat.

”Susținem cu mândrie proiectul NICE TO MEET YOU pentru a le povesti tuturor despre talentul românesc și pasiunea cu care creăm produse care ajută milioane de consumatori din întreaga lume să-și păstreze tinerețea și frumusețea naturală”, declară Mircea Turdean, Directorul General Farmec.

Campania NICE TO MEET YOU a luat startul în 24 octombrie, la Bucureşti, în cadrul unui conferinţe de presă la care a participat și Charlie Ottley, jurnalist de călătorie la Travel Channel și realizator al seriei de documentare despre țara noastră ”Wild Charpatia”, filmate alături de Prințul Charles al Marii Britanii. De asemenea, proiectul este susținut și de Leslie Hawke, co- fondator al Asociației OvidiuRo.

Proiectul este inițiat de revista internațională ”România in contact” . Editată la Londra, intr-un tiraj semestrial de 20.000 bucăți, revista prezintă povești de succes ale românilor de pretutindeni. Obiectivul publicației este de a încuraja cetățenii statelor europene și nu numai de a descoperi România prin valorile umane pe care le are. Proiectul iniţiat de revista ”Romania in contact” a primit Diploma Ambasadorului României în Marea Britanie, ca unic proiect media din diaspora care promovează valorile şi identitatea României în lume prin poveşti de succes.

Comentarii Facebook