”Fie aveți încredere în mine să fac singură plata, fie puneți casierele înapoi” - Mesaj VIRAL către Lidl, Kaufland, Auchan sau Carrefour
Românii care merg la Lidl, Kaufland, Auchan sau Carrefour se confruntă cu o situație neplăcută, iar motivul nemulțumirii a ajuns viral pe internet.
Românilor nu le convine deloc digitalizarea pe care aceste lanțuri de magazine, Lidl, Kaufland, Auchan și Carrefour, le-o impun. Nu le place deloc faptul că trebuie să-și scaneze de unii singuri produsele la casele de marcat fiindcă au multe erori și tot trebuie să stea la coadă.
Spre exemplu, recent, o femeie din cartierul Giulești și-a povestit pățania cu cei patru retaileri pe un grup de Facebook. Mesajul ei a devenit viral pe internet. Femeia a spus că nu i se pare în regulă ca după ce termina cumpărăturile să mai fie oprită la o altă coadă ca să arate bonul fiscal.
”Dragă Lidl, Auchan, Carrefour, Kaufland și toate celelalte magazine care au case de marcat automate. Vă îndreptați acum spre case de marcat automate aproape exclusiv. Doamna care verifica bonurile la ieșire oprea pe toată lumea. Nu am ales să particip la acea nerozie, deja. Îmi umplusem coșul, am golit coșul, am scanat articolele, mi-am umplut din nou coșul. Am auzit-o spunând ”umm – Scuzați-mă” în timp ce continuam să merg și am ridicat bonul deasupra capului meu, părăsind magazinul. Fie aveți încredere în mine să fac singur plata, fie puneți casierele înapoi la locul lor, așa cum era înainte. Nu sunt interesat să dovedesc că am făcut treaba pentru voi”, a scris o femeie pe un grup de Facebook.
Aceasta crede că ar trebui să aibă ceva beneficiu pentru că face treaba casierilor care luau salariu.
”Dacă vreți ca eu să fiu un casier fără pregătire, atunci aceasta este problema voastră, nu a mea. Continuați să angajați tineri și să le oferiți oportunități de muncă. NU NE PLĂTIȚI SĂ NE SCANĂM PROPRIILE CUMPĂRĂTURI. NU NE OFERIȚI REDUCERE DE ANGAJAT PENTRU A LUCRA PENTRU VOI. Semnat… Noi toți. Acestea sunt locuri de muncă de care avem nevoie atât tinerii cât și cei în vârstă”, a mai scris femeia respectivă.
Alți oameni au spus că problemele sunt specifice României. ”Eu mereu ma încurc la casele de marcat. În Austria și Germania nu exista asa ceva”.
”Total de acord. Frumos e cand intra casa în eroare la procesare plata si vine si zice că trebuie sa scanezi din nou sau alta situatie cand vrea sa te prostească să plătești de 2 ori că vezi doamne nu s-a procesat plata, dar pe telefon se vede clar ca ai suma blocata”, a mai reclamat cineva.
25 Comentarii
Înainte sa aruncați cu vina în casieri, încercați sa va aduceți aminte ca țipați ca nu sunt destule case deschise, ii jigneati și multe altele. Eu, fost casiera la Lidl, am văzut clienți care au dat în angajați, am fost jignita și multe altele. Nu mai mâncați bors ca faceți treaba angajaților, ca nu faceți nici jumătate. Mulțumesc frumos.
Sunteti oi sau vaci? Eu cred ca de amandoua. Cat de indiferenti si de naivi puteti fi, incat sa va faceti singuri viata un cosmar? Exact ca la fermele de cornute la "hranitoare" si apoi la muls cu impozite si taxe.
@Nu mai cumparati NIMIK din supermarket, mergeti la alimentara!:
@Alimentara? Acolo au preturi mai mari si nu gasesti orice : Pai evident, ca platesti si angajatul de la casa. Nici asa nu e bine?
Dar care credeți că e șmecheria merg mulți oamenii care nu se descurca s-o plătesc în plus sa fim furați asta este problema cit mai mult furatiii .Ma aștept ca într-o zi sa descarcam torul cu marfa sa spălăm pe jos în magazin sa maturam parcarea noi fraieri care ne facem cumpărăturile hoooo gunoilor
@Ĺĺjjjj: Ar trebui sa platesti ca te lasa sa circuli in magazin cu masina de spalat pe jos. Sau ca pui marfa pe raft si nu trebuie sa platesti 19% tva la sala.
D-na din articol am înțeles că era revoltata și că trebuia să mai stea la o coadă să arate bonul.Poate că în București dar în Cluj sunt acele scanere pt bon și poți ieși fără probleme scanand bonul.
ce legatura are asta? exista case cu casier obisnuite la carefour, nu doar case automate. La nici un magazin nu exista 100% doar case automate. Fiecare alege unde sa mearga
@ :
@ : sunt la auchan in iulius mall, eu am pățit-o mi-a scanat la casa si pe urma m-am dus la aparat sa plătesc cu un biletel,( ceva bon) binenteles ca nu prea m-am descurcat si ma mâncat nervii, fiti siguri ca nu o sa mai intru la auchan din iulius mall
@Eu: idiotii ca time trebuie dusi la fabrica de sapun ca oricum sunteti inutili .. nu te ai descurcat .. dupa ca ce esti prost te Mai si lauzi
solutia e sa ne adaptam evolutiei,,,, nu sa stagnam pt ca nu ne putem adapta !!!
@ironman:
@ironman: Cine a stabilit ca aia-i EVOLUTIE bai robotzel ? capu' tau ala de tiinichea, pokemonule? =)))))))
@ironman: din raspunsurile anti case automate descoperi toti idiotii De aici care nu stiu decat sa Luna pe sina si apoi in plasa .. orice actiune in plus le scurtcircuiteaza bostanul gol
"dar pe telefon se vede clar ca ai suma blocata”, a mai reclamat cineva."
asta e prost, chiar daca e blocata se rezolva din sistem in cateva zile. da, ai banii blocati si trebuie sa platesti inca o data.
@georghe: Serios? Mie mi-a dat eroare la plata o data in Auchan si nu mi-a scos bonul. Banii de pe card luati si nu m-au lasat sa ies ca sa mai platesc odata. Le-am zis la aia din start: 1. Evaziune fiscala, neeliberare de bon fiscal. 2. Daca nu ma lasa sa ies, sechestru de bunuri (achitate!) si sechestru de persoane si sun la 112. E problema lor sa-si… Citeste mai departe
@Gicu: aia e altceva, se poate.
Aparatul de plata e al băncii care procesează plata, nu banca de la care ai tu card. Deci degeaba urli la supermarket
@georghe: Ba Gheorge, aparatul ala nu e montat de mine sau in baza unei relatii contractuale intre mine si banca. E montat de hypermarchet. Daca eu mi-am bagat pinul o data si am aprobat plata si vad banii luati, a doua ora nu-l mai bag sa mai aprob plata inca o data. In caz de eroare la prima tranzactie, aia de la hipermarchet nu au de cat sa se dea… Citeste mai departe
Cred ca aici ar fi o solutie, cel putin partiala. NU mai cumparati de la astia (atat cat se poate) !!