Duminica 17 Noiembrie

”Fie aveți încredere în mine să fac singură plata, fie puneți casierele înapoi” - Mesaj VIRAL către Lidl, Kaufland, Auchan sau Carrefour


Românii care merg la Lidl, Kaufland, Auchan sau Carrefour se confruntă cu o situație neplăcută, iar motivul nemulțumirii a ajuns viral pe internet.

Românilor nu le convine deloc digitalizarea pe care aceste lanțuri de magazine, Lidl, Kaufland, Auchan și Carrefour, le-o impun. Nu le place deloc faptul că trebuie să-și scaneze de unii singuri produsele la casele de marcat fiindcă au multe erori și tot trebuie să stea la coadă.

Spre exemplu, recent, o femeie din cartierul Giulești și-a povestit pățania cu cei patru retaileri pe un grup de Facebook. Mesajul ei a devenit viral pe internet. Femeia a spus că nu i se pare în regulă ca după ce termina cumpărăturile să mai fie oprită la o altă coadă ca să arate bonul fiscal.

Dragă Lidl, Auchan, Carrefour, Kaufland și toate celelalte magazine care au case de marcat automate. Vă îndreptați acum spre case de marcat automate aproape exclusiv. Doamna care verifica bonurile la ieșire oprea pe toată lumea. Nu am ales să particip la acea nerozie, deja. Îmi umplusem coșul, am golit coșul, am scanat articolele, mi-am umplut din nou coșul. Am auzit-o spunând ”umm – Scuzați-mă” în timp ce continuam să merg și am ridicat bonul deasupra capului meu, părăsind magazinul. Fie aveți încredere în mine să fac singur plata, fie puneți casierele înapoi la locul lor, așa cum era înainte. Nu sunt interesat să dovedesc că am făcut treaba pentru voi”, a scris o femeie pe un grup de Facebook.

Aceasta crede că ar trebui să aibă ceva beneficiu pentru că face treaba casierilor care luau salariu.

Dacă vreți ca eu să fiu un casier fără pregătire, atunci aceasta este problema voastră, nu a mea. Continuați să angajați tineri și să le oferiți oportunități de muncă. NU NE PLĂTIȚI SĂ NE SCANĂM PROPRIILE CUMPĂRĂTURI. NU NE OFERIȚI REDUCERE DE ANGAJAT PENTRU A LUCRA PENTRU VOI. Semnat… Noi toți. Acestea sunt locuri de muncă de care avem nevoie atât tinerii cât și cei în vârstă”, a mai scris femeia respectivă.

Alți oameni au spus că problemele sunt specifice României. ”Eu mereu ma încurc la casele de marcat. În Austria și Germania nu exista asa ceva”.

Total de acord. Frumos e cand intra casa în eroare la procesare plata si vine si zice că trebuie sa scanezi din nou sau alta situatie cand vrea sa te prostească să plătești de 2 ori că vezi doamne nu s-a procesat plata, dar pe telefon se vede clar ca ai suma blocata”, a mai reclamat cineva.

Comentarii Facebook