Firmele din parcul Tetarom 3 vor să plece. Ce reclamații au cei de la Bosch şi De Longhi
UPDATE
”Ca urmare a discuțiilor purtate în spațiul public în aceste zile referitoare la problema accesului dificil în Parcul Industrial TETAROM III din Jucu, din dorința unei corecte informări a publicului, Consiliul Județean Cluj formulează următoarele precizări:
Consiliul Județean a întreprins demersuri în vederea rezolvării problemei semnalate în mod repetat, din chiar momentul înființării Parcului Industrial din Jucu, în anul 2007.
Fiind vorba însă despre supratraversarea unui drum național și european, respectiv a căii ferate, competența legală revine în mod exclusiv unor companii naționale din subordinea Ministerului Transporturilor, respectiv Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Companiei Naționale C.F.R. Infrastructură.
Reamintim în acest context faptul că, deși își dorește acest lucru, Consiliul Județean nu poate, potrivit legii, să realizeze asemenea investiții pe terenuri care nu se află în proprietatea județului ci a statului sau a unor persoane fizice sau juridice private.
Consiliul Județean solicită pe această cale Prefectului Județului Cluj să facă lobby și să întreprindă toate demersurile necesare pe lângă Ministerul Transporturilor și Guvern pentru a sprijini acest Parc Industrial de importanță majoră pentru întreaga regiune în vederea asigurării condițiilor optime de funcționare”.
-------------------
Firmele din parcul industrial Tetarom III i s-au plâns prefectului Gheorghe Vușcan că vor pleca dacă plângerile lor nu sunt ascultate.
”Avem o problemă foarte serioasă cu Parcul Industrial Tetarom III din comuna Jucu, fiind justificate solicitărilor investitorilor români şi străini de aici, printre care Bosch şi De Longhi.
Transportul de marfă şi cel al forţei de muncă se realizează prin traversarea căii ferate cu barieră, unde timpul de aşteptare este foarte mare pentru accesul angajaţilor şi TIR-urilor cu marfă. Am solicitat celor responsabili, CFR Infrastructură, Drumurile Naţionale, Tetarom SA, Consiliul Judeţean Cluj o mai mare implicare în rezolvarea problemei accesului la Tetarom III.
Problema este extrem de serioasă, aceste companii în loc să îşi dezvolte afacerea sunt hotărâte să îşi restrângă afacerea, să se relocheze, ori nu trebuie să aşteptăm aceste momente. Nu putem sta până aflăm că s-au relocat investitori importanţi din zonă, este o situaţie gravă”, a explicat Gheorghe Vuşcan.
Prefectul a explicat că firmele din Parcul Industrial Tetarom III reclamă că stau 2 ore pe zi la la barieră.
”Acesta este motivul pentru care mulţi renunţă să se mai angajeze la aceste firme, există o mare fluctuaţie de personal şi refuzuri din partea unora de a se mai angaja. De asemenea, şi TIR-urile cu marfă aşteaptă foarte mult.
Din anul 2007 a fost în proiectul Parcului Industrial Tetarom III realizarea unui drum rapid Cluj-Napoca – Jucu, o pasarelă pentru maşini peste calea ferată ori nu s-a făcut nimic. Nu suntem în stare să facem măcar o semaforizare sincronizată de reglementare a traversării căii ferate, pentru reducerea timpilor de aşteptare”, a spus prefectul Clujului, conform Ziarul Financiar.
16 Comentarii
Fluctuatia de personal nu e din cauza caii ferate, dar acolo e neaparata nevoie de un pod. Nu e normal ca tirul sa opreasca pe liniile de cale ferata ca sa cedeze trecerea autovehiculelor care circula pe drumul principal.
Acum intelegem de ce a concesionat frudulos conducerea USAMV, cu ani in urma, 1000 de hectare la Jucu, lui Buzoianu! Probabil tot din cauza caii ferate! Jaf nu gluma, frate ! Curat Kandahar!
Acum cativa ani au plecat cei de la Nokia . Fostii grajdari de la ceapeu impreuna cu mulgatoarele lor si copiii lor nu au fost capabili sa ambaleze produsele Nokia facute de altii . De unde nu-i . . . Spune-le ardeleni si trage apa dupa ei !
amice... esti idiot!
Bai Vuscane cine **** ta guvernează, nu voi ? Adică cum, tu te plingi ție prostule ? În atitia ani făceați un pasaj pe sub calea ferată blegilor. Încă nu te-au prins ANI și procuratura cu accidentul aviatic unde ai fost criminal de incompetent ?
Vor pleca pana la urma ca vor ramane fara angajati. Dar cine va veni in loc? Ceva si mai hapsani si niumurugi, gen Fujikuru- ACE . Daca nu au rezolvat cu infrastructura, este pretextul si au dreptate, cineva serios nu va veni daca nu are drumuri.
Barierele de cale ferata sunt foarte prost setate. Coboara bariera si pana apare trenul fumez 3 tigari. Pe taietura turcului si in marasti pe fabricii de zahar e dezastru.
ia-ti un elicopter si n-o sa mai stai la bariere
Sa plece oricum fac manevre si tot profitul il scot din tara. In plus dau si salarii de negrii pe plantatie.
Sa plece ca oricum dau salarii de mizerie.Huo!
o P,,A IN CUR ???? APOI VINITURI SI FIRME E 2 LEI !!!!
De Longhi, care avea nevoie de ceva servicii, în loc sa apeleze la persoane specializate în domeniu (de fapt a cerut oferte de pret) a hotărât sa apeleze la ceva ciubucari care apoi umblau la firmele de specialitate sa cerșească facturi sa poata fi plătiți de marea multinațională pentru serviciile prestate acesteia.
Bai alo , daca iti faci "parc industrial' la dracu in praznic si crezi ca bariera iti face fluctuatie de personal ori esti prost ori departamentul HR isi scuza incompetenta dand vina pe alte lucruri.
Cine dracu sa mearga la delonghi si bosch cand ai tone de oferte de munca din oras de la firmele care au fost destul de bogate sa nu faca pe ele… Citeste mai departe
@bosch=caca: tu esti vreun frustrat care a lucrat la Bosch sau ai vrut sa vii si nu te-au luat, daca ai lucrat la Bosch si ai plecat pentru un salar mai bun ,e perfect normal, intotdeauna exista loc de mai bine, DAR cand ai aplicat la Bosch si te-au angajat(daca ai facut-o) de ce ai aceptat??? Asa ca tine sunt destui, frustrati care viseaza strugurii… Citeste mai departe
sa inteleg ca esti unii care au aceptat oferta de sclavi de la bosch ? :)) si eu lucrez pe 3000. dar din pacate nu de lei :))
Aha , am vrut sa vin la bosch , imi doream atat de mult sa lucrez pe cel mai prost salariu din cariera. Nu te pricepi , esti slab , nu stii sa te vinzi ...spor la jucu intre linii si bariere.
@"Bosch = caca" esti cu cas la gura ficior. Pt bosch esti inginer de duzina daca ai primit doar 3000 lei, eu cunosc inginer fara functie de conducere, team leader sau alte denumiri organizatorice care primeste aprox 6000 lei pe luna si ii s-a propus o promovare si crestere consistenta a salariului fara functie de conducere, numai sa nu plece. Oamenii… Citeste mai departe