Gafă la EMAG! Au postat produse reduse de 6 ori, dar apoi au ANULAT totul - FOTO
Site -ul Emag a postat o serie de produse reduse de 6 ori, iar clienții s-au repezit și au cumpărat.
Din păcate, clienții s-au trezit că le-au fost anulate comenzile.
”In data de 23 septembrie pe site ul emag.ro s au gresit preturile unor anumite produse, care au avut o reducere de pana la 80%. De ex: in cazul meu un Tv led care initial a avut un pret de 3000 de lei si a fost ulterior la un pret de 500 de lei. Multe alte produse au avut aceasi greseala putand fi comandate in intervalul unei ore. Dupa finalizarea comenzilor, in intervalul a o ora comenzile au fost anulate.
In cazul acesta ce vina are clientul atat timp cat a comandat un produs existent pe site? Cine isi asuma responsabilitatea? Multe persoane au achitat odata cu plasarea comenzii si asteapta restituirea banilor”, ne-a relatat unul dintre cei care a cumpărat.
Pe pagina de Facebook a Emag au fost postate plângerile clienților. Administratorii paginii s-au limitat la a scrie: ”Bună! Vă mulțumim că ne-ați anunțat. Ne pare rău pentru situație. Verificăm ce s-a-ntâmplat și revenim cu un răspuns. Mulțumesc pentru înțelegere, Maria, eMAG Help”.
Retailerul online eMag a mai făcut o astfel de gafă în 24 noiembrie 2014, când unele produse au fost listate cu o reducere de până la 99%. Multe vorci au acuzat atunci că a fost vorba numai de o campanie promoțiomală pentru a impulsiona vânzările de Black Friday.
Redăm mai jos știrea din 2014.
eMAG a avut prețuri greșite la produse resigilate și oamenii au comandat 730 de produse la preț foarte mic. Acum, toate comenzile vor fi onorate. Eroarea la produsele resigilate a determinat prețuri de vânzare cuprinse între 1 leu și 8 lei pentru o gamă largă de produse. De exemplu, un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumpărat la prețul de 1 leu, redus de la 1.449 lei, un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei, Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 a fost redus de la 4.796 de lei la 3 lei, scrie playtech.ro.
Clienții care au făcut comenzi au primit produsele:
Valoarea totală a reducerilor greșite este de 1,15 milioane de lei, iar cea mai mare reducere, de 11.190 lei, a fost aplicată unui echipament de rețea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la prețul de 8 lei față de prețul original.
Problema a apărut în intervalul 20.30 - 23.59, timp în care au fost vândute 730 de produse.
22 Comentarii
Salut,da sunt multe firme care nu respecta clientii,intarzieri,produse necorespunzatoare,etc.
Iata am gasit o firma care are cam de toate.
HANDMADE,ACCESORII TELEFOANE SI TABLETE
TELEFOANE,ACCESORII LEPTOP & DESKTOP PC,INCINTE ACTIVE,ACCESORII SERVICE GSM REBALLING,ACCESORII AUTO,COMPONENTE ELECTRONICE PLACI DE TEST
Link http://www.namourmc.ro
Un… Citeste mai departe
eh, ce sa-i faci, e uman sa gresesti.
Dar ar fi de retinut faza cu gafa din 2014 in perioada black friday, cand cei de la emag, desi nu au fost singurii a caror servere au picat in acea perioada promovand produse resigilate cu pana la 99% reducere, au ramas singurii care au onorat comenziile ( da, sunt unul dintre norocosii care au prins si… Citeste mai departe
Am comandat 15 produse in 27 sept., le-am platit cu cardul, in 28 m-au anuntat ca le-au trimis si ... nu le-am primit nici pana astazi! Nu raspund la niciunul dintre telefoane, nu mi-au raspuns nici la cele doua sesizari facute. Pe pagina Fbk mi-au raspuns ca termenul de rezolvare a unei sesizari este de 30 zile :D Sunt clienta lor de ani de zile -… Citeste mai departe
Daca este o greseala in postarea preturilor corecte pe site atunci nici nu voi folosi acel voucer pentru ca mi se pare incorect sa iau ceva ce nu mi se cuvine de drept.
Dar as vrea sa stiu si sa primesc pe mail (asa mi se pare corect) ce anume s-a intimplat cu acele preturi si cine imi trimite voucer: EMAG sau PCFROG?
Au zis ca vor onora comenzile, dar nu si cand.
De unde stii?
Amprimit telefon cu scuze si comanda a fost anulata.
Iar pe mail am primit un voucer de 100 lei
Este o noua metoda de promovare....foarte eficienta pe orice piata. Obliga consumatorul sa fie foarte receptiv la comerciant. Nu este o greseala si bravo celor care au reusit sa comande.Emag va onora cu siguranta toate comenzile.
da dar stai sa se pieptene si sa se dea cu gel....
Este o noua metoda de promovare....foarte eficienta pe orice piata. Obliga consumatorul safie foarte receptiv la comercial. Nu este o greseala si bravo celor care au reusit sa comande.
Sint niste ratati,cu produsele lor,si ignoranti cu clientii!!!
Obiceiuri de kkat, tara de pomanagii!
Bai astia care vreti sa profitati repede de o greseala nu va puneti si voi in situate? Ce faceati daca erati voi aia care vindeati o casa sau o masina pe ebaysi din greseala pretul facturat clientului ar fi fost de 10 ori mai mic? Ii dadeati casa/masina mno, ca sunteti voi corectii pamantului si ca vezi-doamne… Citeste mai departe
iarasi tara e de vina?of,of..băiete,daca emag isi face atâta propaganda,atunci să-și bage mintile în cap și să facă treaba buna nu una "românească"
De ce mintiti cititorii?
Produsele erau vandute de catre PcFrog, prin intermediul emag. La fel cum vand prin intermediul emag si altex/flanco/si alti N retaileri. Emag nu are absolut nici o legatura cu aceste comenzi, in afara de faptul ca au fost facute comenzile prin intermediul lor. Oricum la fiecare produs comandat scrie clar "Vandut de....",… Citeste mai departe
Daca tu cumperi un salam stricat din supermarket, la cine faci scandal? La supermarket sau in desteptaciunea ta, mergi la crescatorul de porci, ca doar de la el e materia prima.
subscriu,are dreptate.
@haha: Stai jos, nota 4. Mai ai multe de invatat.
Prima data afla ce inseamna "marketplace", si dupa intra in discutiile de oameni mari.
Daca comanzi ceva de pe olx, si iei teapa... de cine te iei? De cei de la olx? E vina lor?
Dar daca comanzi de pe amazon (cel mai mare magazin online din lume), si ai cumparat de la unul din retailerii… Citeste mai departe