Gerovital s-a clasat pe locul 1 în Topul "100 cele mai puternice branduri românești”
Brandul Gerovital, al clujenilor de la Farmec, a obținut prima poziție în Top "100 cele mai puternice branduri românești".
Clasamentul a fost anunțat în cadrul evenimentului BrandRo organizat de Revista BIZ și are la bază un studiu realizat de Unlock Market Research, care a măsurat performanța mărcilor românești după patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea.
Astfel, după cinci ediții în care primul loc a fost adjudecat de alte branduri românești, brandul Gerovital, deținut de compania Farmec SA Cluj-Napoca, urcă în 2016 pe primul loc, câștigând patru poziții față de topul de anul trecut.
“Gerovital este un nume cunoscut de românii de toate vârstele, fiind cel mai iubit brand românesc și o emblemă a frumuseții autohtone de aproape 50 de ani. Suntem mândri de rezultatele obținute la acest top și recunoscători față de toți românii pentru alegerea Gerovital ca fiind cel mai puternic brand românesc. Obținerea poziției de lider în acest top este rezultatul unei solide strategii de business, care a fost dezvoltată ținându-se cont de nevoile consumatorilor, dar și de contextul economic. Cu Gerovital am mizat mereu pe tradiția îndelungată și pe faptul că este un brand 100% românesc, dar am investit constant în cercetare, noi soluții tehnologice, inovație și promovare pentru a ne menține și consolida poziția de lideri ai pieței românești de cosmetice. Primul loc în top obținut anul acesta la BrandRO continuă seria succeselor înregistrate în 2016: lansările gamelor Gerovital Plant, Gerovital H3 Derma+ și Gerovital SUN, iar în această toamnă deschiderea primelor magazine Gerovital din România” a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Brandul Gerovital reunește game atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, iar specialiștii Gerovital își pun întreaga expertiză în selectarea, testarea și dozarea elementelor active, astfel încât să asigure produselor o eficiență ridicată. Recunoscute și apreciate atât în țară, cât și în străinătate, produsele Gerovital au la bază rețete 100% românești ce folosesc ingrediente pure, îmbinând constant tradiția și inovația în cosmetică.
Despre popularitatea și recunoașterea brandului vorbesc și cifrele. Astfel, atât în anul 2015, cât și în anul 2016, Gerovital a ocupat poziția de lider pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, dar și pe segmentul de întreținere a firului de păr, conform datelor Nielsen.
Produsele brandului, printre care se numără cele din gamele Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men, Gerovital Sun, Gerovital Happiness sunt prezente în peste 30 de piețe de pe toate continentele, dintre care principalele sunt Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait şi Canada.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este prezent în primele 20 de poziții ale topului "100 cele mai puternice branduri românesti" și cu alte mărci din portofoliu: Farmec - locul 4 și Triumf - locul 17.
0 Comentarii