Glovo lansează proiectul Glovo Academy, o serie de cursuri dedicată micilor afaceri transilvănene din domeniul restaurantelor


Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse Glovo lansează, în colaborare cu Hospitality Culture Institute, Glovo Academy - un accelerator de informație destinat partenerilor săi, pentru a-i sprijini în dezvoltarea durabilă a afacerilor lor. 

Proiectul se va desfășura între 12 și 14 iunie 2023 și face parte din inițiativa Glovo Local - un program al cărui scop este sprijinirea micilor afaceri din domeniul restaurantelor în procesul de digitalizare printr-o serie de soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate. Toate acestea sunt încorporate într-un ecosistem de oportunități de învățare și dezvoltare, cu tutoriale dedicate și asistență.

10 workshop-uri și cursuri special gândite pentru IMM-urile din Transilvania

În cadrul Glovo Academy, pe parcursul celor 3 zile, cursanții vor avea acces la o serie de 10 workshop-uri și cursuri, special concepute pentru IMM-urile din Cluj-Napoca și regiunea Transilvaniei. Sesiunile vor fi susținute de specialiști cu experiență, ce vor aborda teme precum: digitalizarea, marketingul, finanțele, operațiunile, procesele, procedurile operaționale și resursele umane. 

Scopul programului Glovo Academy este să ofere resursele adecvate pentru micile afaceri în plină ascensiune, iar odată cu absolvirea Glovo Academy acestea să-și consolideze poziția pe piață și să obțină un avantaj competitiv prin aplicarea strategiilor și a cunoștințelor acumulate.

Despre Glovo

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Comentarii Facebook