Miercuri 30 Octombrie

ING Bank Cluj acuzata ca isi bate joc de clienti pentru ca are doar o casierie: "Nu va faceti cont la ING decat daca aveti mult timp de pierdut

O clujeanca  ii sfatuieste pe clientii ING Bank sa nu isi mai piarda timpul cu o banca ce are o singura casierie deschisa in tot Clujul. Vezi de ce a ajuns sa fie atat de nemultumita de relatia cu banca. 

ING Bank Cluj inregistreaza frecvent plangeri cu privire la faptul ca nu are bancomate in Cluj. Raspunsul companiei  este ca politica firmei este sa garanteze siguranta clientilor. Reclamatiile la care nu reuseste, insa banca sa raspunda este de ce nu are decat o casierie in Cluj-Napoca, al doilea oras al tarii. Numarul de casierii nereducand cu nimic “siguranta” clinetilor. O clujeanca, C.D., ne-a povestit  ce i s-a intamplat la ING Bank si cat timp a trebuit sa piarda pentru a putea depune bani in contul unui client al bancii.

”Mi-a trebuit mai bine de o ora si jumatate într-un oras ca și Clujul să depun o sumă mică în contul unui client ING. M-am dus, în jurul orei 10.15 minute, în data de 25 iunie, la sediul ING Bank din Piața Cipariu. Erau două domnișoare, una ocupată cu un client, cealaltă liberă. M-am îndreptat către cea libera, dar mi-a spus că doar la colega se poate. M-am întors și mai aveam înaintea mea, in afara de clientul care deja discuta cu funcționara, înca o persoană. Văzând că așteptam d-șoara l-a întrebat pe d-l dinaintea mea ce doreste. <<Să închid un cont>>, a spus acesta. << Vă recomand atunci să luați loc că va mai dura sau să reveniți cam într-o jumătate de oră>>. <<O jumătate de ora?>>, am intervenit și eu, surprinsă cu câtă ușurință își imaginează că putem, în timpul zilei, să revenim în 30 de minute. Domnișoara m-a întrebat eu ce doresc și i-am spus că vreau să depun bani în contul unui client ING. <<Nu puteți aici, doar la sediul de pe strada Moților avem casierie>>.


Am iesit comentând, nervoasă că trebuie să pierd timp prin centru pentru un serviciu atât de banal ca depunerea unor bani la banca și că pierd timp, fiind în orele de serviciu. Pentru că oricum după un program normal de lucru, 9.00 - 17.00, la ING nu poți merge, pentru ca la ora 17.00 e gata programul băncii. Neavând altă soluție, m-am îndreptat către sediul ING Bank de pe str. Moților, din Cluj-Napoca. Când am ajuns, am găsit o altă surpriză: o singură casierie. Erau două ghișee de casierie, dar unul închis. Desigur, coada de vreo 8 persoane. Îmi zic: lasă că nici nu e chiar așa de rău. Completez formularul de depunere de numerar și mă asez la rând. După vreo 20 de minute ajung, în final, în față. Casierul către mine: <<Comisionul de depunere se reține din această sumă?>> Răspund: <<Nu, încasați-mi-l separat!>>. Zice nu se poate, trebuie refăcut formularul de depunere, că nu se mai acceptă corecturi pe formular.  Deja mă și gândeam cum urmează să ajung inapoi la birou la ora 12.00. Și mă duc din nou la masă, căci nu aveau formular la ghișeu să îl poți completa pe loc și să nu mai stai încă o dată la rând. Mă uit la formular gândindu-mă de ce nimănui nu i-a dat prin cap să treacă pe el ”amănuntul” vă rugăm să luaâi în calcul și comisionul de depunere, care trebuie să apară tot pe acest formular, căci nu îl puteți achita separat. Iritată peste masură din cauza timpului pierdut, refac formularul și mă asez din nou la rând. Inca 15 minute până ajung în fața și reușesc să depun banii. Și ajung într-adevar la birou înapoi, la ora 12.00.


Sfatul meu: sunt multe alte bănci în Cluj care au suficiente casierii și destule sedii prin oraș. Nu vă pierdeți timpul cu ING Bank!”.

 
 

Comentarii Facebook