La 15 ani de la inaugurare, Metro Romania asteapta mai multi clienti pentru a deschide alte magazine
Metro Cash & Carry aniverseaza 15 ani de prezenta pe piata din Romania. In prezent, lantul de magazine, care a intrat pe piata in 1996, are deschise 30 de spatii comerciale cu o suprafata totala de 190.000 de metri patrati.
Directorul general Metro Romania, Dusan Wilms, a declarat ca in acest moment piata nu impune deschiderea altor magazine mari. "Asteptam sa vedem cum va evolua piata. Cert este ca acum sunt rentabile magazinele Metro Punct pe care le-am deschis in unele zone din tara si care sunt mai mici si mai apropiate de clienti", a completat Dusan Wilms.
Acesta a mai spus ca in acest moment in Cluj nu se justifica deschiderea unui nou magazin Metro. "Toate hotelurile, restaurante si micile magazine sunt masate in apropierea magazinului din Floresti, asa ca in acest moment nu se impune deschiderea unuia nou", a mai completat Wilms.
Directorul general Metro Cash&Carry Romania, a mai afirmat ca "punctul forte al companiei este faptul ca produsele comercializate sunt cunoscute pentru faptul ca sunt cele mai proaspete. Ne-am adaptat oferta pentru categorii tinta de clienti: restaurante, mici magazine si avem si sase marci exclusive".
Dusan Wilms a mai precizat ca Metro Cash&Carry organizeaza si cursuri pentru revanzatori, dar si de gastronomie si barman pentru clienti.
"Am avut 1.150 de participanti la aceste cursuri. Cine a participat la aceste cursuri si-a schimbat optica de a face afaceri si de a rezolva problemele pe care le au. Se discuta despre relatiile cu clientii, notiuni de igiena, optimizarea spatiului comercial si tehnici de promovare a produselor de raft", a mai spus Dusan Wilms.
Din mai 2008 si pana in prezent, Metro Romania a organizat 286 de cursuri. Intre aceste se numara cursuri de gastronomie, bucatarie, patiserie, sommelier, si de barman.
0 Comentarii