Magazin Swarovski în Iulius Mall Cluj

 

Sâmbătă, 8 septembrie, se deschide în Iulius Mall Cluj un nou Boutique Partener Swarovski, cu o suprafaţă de aproximativ 60 mp, în vecinătatea magazinului Massimo Dutti. 

 

Boutique-ul Partener Swarovski din Iulius Mall oferă accesorii strălucitoare, bijuterii la modă, elegante accesorii pentru casă şi idei de cadouri pentru toate ocaziile. De două ori pe an, Swarovski prezintă o încântătoare colecţie de fashion, completată de promoţii de sezon pentru Crăciun, Ziua Îndrăgostiţilor sau Ziua Femeii, precum şi articole clasice.

 

Colecţia de fashion actuală toamnă/iarnă 2012/2013, intitulată ”Regatul Bijuteriilor”, este inspirată de lumea rock şi baroc, tradiţie şi modernism, influenţe asiatice şi europene. Muza colecţiei este femeia modernă, tânără, atât cosmopolită, cât şi trendy. Colecţia inspiră femeile din toate domeniile vieţii, încuranjându-le să-şi exprime propriul trecut şi stilul personal prin tendinţele actuale.

 

Boutique-ul Partener Swarovski din Iulius Mall Cluj este deţinut de SC Magic De Luxe SRL.

 

Povestea bijuteriilor Swarovski a început în 1895. Daniel Swarovski, un inventator şi vizionar din Bohemia, s-a mutat în satul Wattens, Tirol din Austria, cu noul său aparat inventat pentru tăierea şi lustruirea pietrelor pentru bijuterii de cristal. De la acest început, care a revoluţionat lumea modei, Swarovski a ajuns să fie producătorul de top la nivel mondial al cristalelor tăiate la înaltă precizie în domenii precum modă, bijuterii şi mai recent, corpuri de iluminat, arhitectură şi interioare. Astăzi, compania, care este în continuare deţinută la nivel de familie şi condusă de a 5-a generaţie, s-a extins la nivel global, având aproximativ 26.100 angajaţi, prezenţă în peste 120 ţări şi o cifră de afaceri în 2011 de 2,22 miliarde euro.

 

Swarovski cuprinde două mari afaceri: una care produce şi comercializează elemente independente pentru industria de profil, iar cealaltă creează produse finisate impuse de un design.  

 

Demonstrând creativitatea aflată în inima companiei, liniile proprii de brand Swarovski pentru accesorii, bijuterii şi articole de decorare a casei sunt comercializate prin intermediul celor peste 2.200 de outleturi comerciale la nivel mondial.

Comentarii Facebook