Managerul unui magazin PROFI spune că era pus să spele carnea stricată. PROFI DEZMINTE

 

Managerul unui magazin Profi din Arad a precizat că era obligat să spele carnea stricată și să o revândă.

 

Şeful meu direct mi-a cerut mie personal să accept să respect anumite abateri de la normele pe care ni le impune legea în România. (…) Mi-a spus că trebuie să scădem pierderile pe magazine şi asta înseamnă că << tu, care eşti foarte corect, ar trebui să faci cum deja am vorbit cu colegii tăi şefi de magazine, să reduci pierderile inclusiv pe carne şi produse proaspete>>. I-am spus că pot reduce pierderile prin reducerea comenzilor la produsele care nu vând bine. Mi-a spus că nu, ci că dacă carnea expiră să o mai las în tavă 2-3 zile şi dacă vine carne proaspătă, << o pui în spate, dupa aia schimbi pungile>>. I-am spus că nu pot să accept aşa ceva”, a declarat, pentru agenţia de ştiri, Ciprian Gabor.

 

Conducerea Profi neagă acuzațiile. ”Mai multi angajati ai acelui magazin au reclamat recent ca seful unitatii comite abuzuri grave si nu respecta procedurile PROFI. Am declansat o ancheta interna preliminara din care a rezultat ca reclamatiile sunt fondate, ca acel angajat aplica aleator o serie de reguli, inclusiv unele elementare, cum ar fi raportarea orelor suplimentare efectuate de angajati, astfel incat acestea sa poata fi platite conform legii.

 

Compania a decis suspendarea sa din functie, iar in momentul cand a aflat hotararea, el a inceput o serie de actiuni ilegale care merg de la dezinformari scandaloase si pana la exercitarea de presiuni asupra angajatilor care nu s-au alaturat protestului sau. Presiunile au degenerat chiar si in amenintari fizice la adresa lor. Situatia se va rezolva in justitie.

 

PROFI respinge afirmatiile denigratoare nefondate privitoare la activitatea sa avand in vedere ca siguranta alimentara este prima prioritate a magazinelor PROFI. Apreciem faptul ca vor urma controale de la diversele institutii sesizate de seful de magazin, deoarece consideram ca astfel se va dovedi o data in plus falsitatea declaratiilor sefului de magazin, si ca magazinele noastre respecta clientii, angajatii si, nu in ultimul rand, legislatia in vigoare”, precizează conducerea Profi.

Comentarii Facebook