Noile game Farmec au sporit succesul companiei clujene(P)
Compania clujeană Farmec, unul dintre cele mai vechi brand-uri din Cluj-Napoca, a înregistrat vânzări în creştere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția confirmă tendința de creștere anuală a performanțelor companiei, după ce, în primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca și-a majorat vânzările cu 9% față primul trimestru al anului 2012.
„Performanțele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investițiilor constante în îmbunătățirea și dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Astfel, în prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noștri gama Farmec Natural și am extins gama Gerovital Plant Tratament. În același timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curăţenie - Nufăr și Trimf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare și cele de protecție solară”, adaugă acesta.
Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vândute produse de acest tip din România (ca volum), acestea fiind recunoscute de zeci de ani pentru eficiența lor, deoarece conțin ingrediente ce contribuie la îndepărtarea eficientă a părului nedorit, lăsând pielea fină, hidratată și catifelată.
„În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre și în cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerințelor consumatorilor noștri ”, a mai adăugat Mircea Turdean.
1 Comentariu
Ne faceti mandri clujeni.