NTT DATA anunță lansarea raportului pe tema Covid-19: “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză”
Compania NTT DATA, furnizor si integrator de solutii și siteme IT complexe, a lansat astăzi un raport care descrie reacția companiei la pandemia Covid-19. “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză” explorează acțiunile realizate de NTT DATA, în baza celor trei valori fundamentale ale companiei: Clients first, Teamwork si Foresight.
Conținând informații din întreaga companie, precum și mesaje din partea leaderilor NTT DATA, inclusiv Swen Rehders, Walter Ruffinoni, Simon Williams, Daniel Metz și Ștefan Hansen, documentul arată modul rapid în care NTT DATA a reușit să se adapteze cu succes în această criza și oferă detalii despre un mod eficient de a reacționa și evolua într-un asemenea context.
“Am fost încântat să văd inovația, previziunea și ingeniozitatea de care au dat dovadă echipele din NTT DATA atunci când au răspuns la această pandemie globală. Tot ceea ce am făcut s-a regăsit în valorile noastre de bază, am pus clienții pe primul loc și, lucrând împreună cu ei ca o echipă, am livrat rezultate excepționale într-o perioadă dificilă”, a declarat Swen Rehders, co-CEO, NTT DATA EMEA.
„Înainte de toate, aceasta este o perioadă în care am învățat mai multe despre importanța menținerii relațiilor cu clienții. S-ar putea ca fiecare industrie să fi fost afectată în moduri diferite, dar ceea ce este cu adevărat crucial, este ca noi să facem acel pas suplimentar pentru a fi mai aproape de clienți – un principiu de bază în NTT DATA. Vă invit să citiți mai multe despre activitatea NTT DATA în timpul crizei COVID-19, inclusiv exemple despre modul în care am continuat să lucrăm cu clienții noștri acum, cand cele mai multe companii au avut nevoie.”, a completat acesta.
„Toți colegii din NTT DATA au colaborat de la început, împărtășind informații și ajutând diferite locații să implementeze planurile de acțiuni pe perioada de criză. Într-adevăr, aceasta a fost o perioadă în care valorile NTT DATA au strălucit, permițând echipelor noastre să se adapteze rapid la „noul normal”. Acestea pot fi momente provocatoare și emoționante și credem că am muncit din greu pentru a oferi echipelor noastre suportul de care au nevoie. Să stai aproape de oamenii tăi și de nevoile lor ar trebui să fie un cadru important pentru orice lider din această perioadă.
Sper că acest raport să ofere câteva idei despre cum putem să ne adaptam și să reacționăm cu succes in fața unei crize precum Covid-19. E posibil ca modul în care lucrăm să se fi schimbat pentru totdeauna.”, a spus și Walter Ruffinoni, co-CEO, NTT DATA EMEA.
Raportul poate fi consultat AICI.
Despre NTT DATA
NTT DATA este leader de servicii IT și partener global în inovație, cu sediul central în Tokyo și operațiuni în peste 50 de țări. Punem pe primul loc colaborările pe termen lung, combinând acoperiea globală cu experiența locală, pentru a oferi o gamă variată de servicii premium: de la consultanță la dezvoltare de sisteme si outsourcing. Pentru mai multe informații vizitați www.nttdata.com
3 Comentarii
daca sunt asa de lideri de ce nu au reusit sa implementeze SAP la EVW desi au fost platiti cu 1 milion de euro ???
Astia nu sunt sponsorii The Blatisti-ilor din cocina? S
@hopaa: despre ce vb