Duminica 22 Decembrie

NTT DATA România, creștere spectaculoasă a cifrei de afaceri

 

NTT DATA Romania a înregistrat în primele 10 luni ale anului 2017 o cifră de afaceri de 43,3 mil EUR, în creștere cu 50,22% față de aceeași perioadă a anului anterior.

 

Rezultate financiare ale companiei pentru anul precedent vin pe fondul unui trend ascendent pentru NTT DATA Romania. Anul 2017 a fost un an al schimbărilor și al muncii susținute, rezultatele vorbind de la sine, arătând totodată că efortul nostru constant, de satisfacere deplină a clientilor este rețeta potrivită”, Daniel Metz, CEO NTT DATA Romania.

 

O creștere semnificativă de peste 70% a fost înregistrată pe piața locală, unde la sfârșitul lunii octombrie erau înregistrate venituri de peste 10,6 mil EUR. Un rol important l-au avut proiectele de implementare SAP și evoluția permanentă a produsului propriu Clarvision ERP.

 

Pe piața internațională NTT DATA Romania își continuă evoluția, într-un mod sustenabil,  cu numeroase proiecte derulate și cu o dorință de câștigare a unor clienți noi, premium.

 

Prognoza de venituri pentru anul fiscal (01.04.2017 – 31.03.2018) este de 57,26 mil EUR, în creștere cu aproximativ 42% față de anul fiscal anterior.

 

Echipa NTT DATA Romania S.A. a depășit în luna octombrie 1.500 de angajați și colaboratori, iar până la sfârșitul anului 2017 ne propunem să ajungem la 1.600.

 

În momentul de față în NTT DATA Romania există peste 100 poziții deschise, printre acestea se numără roluri de Developeri, Project Managers, Arhitecți, Operations Managers, persoane cu experiență în următoarele tehnologii: Java, .NET, Embedded, ABAP, C#C++, dar și consultanță SAP, AMS și testare automată.

 

NTT DATA este un furnizor mondial de servicii IT de top şi un partener în inovaţie. Sediul central al NTT DATA se află în Tokyo şi are operaţiuni de afaceri în peste 50 de ţări. NTT DATA pune accent pe angajamentul pe termen lung în relaţie cu clienţii săi şi oferă servicii profesionale, ce variază de la consultanţă şi dezvoltare de sisteme, la outsourcing.

Comentarii Facebook