O clujeancă reclamă un NON STOP fraudulos din Florești, dar Protecția Consumatorilor i-a dat cu FLIT
O clujeancă a încercat să reclame la Protecția Consumatorilor și la Garda Financiară neregulile de la un magazin NON STOP din Florești, dar susține că s-a lovit de uși închise.
Vizat este un magazin alimentar de pe strada Eroilor.
”Unitatea nu elibereaza bon fiscal deoarece mai tot timpul au casa de marcat stricata ( asa spun vanzatoarele doar ca se contrazic deoarece dupa 3-4 dim cand nu mai sunt clienti marcheaza de zor la ea ). Au foarte multe produse expirate pe rafturi pe care le vand noaptea deoarece se face servirea la geam si nu ai posibilitatea sa-ti alegi. Mezelurile sunt ''improspatate'' cu apa si otet ca sa nu se vada ca s-au invechit. Conservele sunt tinute la o temperatura foarte ridicata si sunt ca si fierte cand le desfaci. În cafenea este o mizerie de nedescris, ceri un produs si esti servit cu altul iar pe nota apare cu totul altceva. Preturile afisate la raft (cele care au pret) nu coincid cu cele de la casa de marcat sau is puse special cu preturi mai mici. Angajatele sunt schimbate cam la 2 luni deoarece le tine doar in proba si le da afara fara sa le plateasca.
Problemele sunt mult mai multe cu siguranta dupa un control amanuntit si ”neanuntat”....
Nu stiu daca se va rezolva ceva in viitorul apropiat, dar consider ca din punct de vedere al consumatorului mi-am facut datoria”, a afimat clujenaca.
Ea a făcut o plângere la ANPC și GARDA FINANCIARA, iar răspunsul a fost că sesizarea ei nu merită nici măcar un drum până în Florești: ”Conform procedurilor de lucru ANPC Bucuresti privind solutionarea petitiilor, in situatia in care consumatorii nu prezinta un bon de casa, o factura, orice alt act de achizitie bunuri sau servicii, petitiile primite sunt clasate, asa ca va rugam, incercati si transmiteti-ne un astfel de document pentru ca reclamatia sa poata fi inregistrata si ulterior cercetata.
Pentru neeliberare documentelor fiscale, va rugam sa va adresati Garzii Financiare Cluj, institutia care verifica astfel de cazuri si stabileste nmasurile necesare pntru intrarea in legalitate a operatorului economic respectiv.
Va multumim pentru intelegere si increderea acordata.
Cu respect, CJPC Cluj”, se arată în răspunsul de la Protecția Consumatorilor.
Reclamanta a sunat și la toate numerele de telelefon pe care le-a gasit, dar ”nu mi-a raspuns nimeni de la Garda Financiară”.
14 Comentarii
Pe git le bagam produsele expirate,si imi cer bonul indiferent de magazin! Daca nu da bon sa scada tva-ul.Sint asemenea de bombe mici,mizerabile si prin cart.Manastur,de ex.pe Paring,dar nu le merge decit cu fraierii care nu deschid ochii! Sa nu mai vorbim ca nici la marile magazine nu sintem respectati,te fac de rest,si La revedere,cu cine le merge!!!
Sotia mea a lucrat acolo timp de 3 luni. Spala mezelurile cu detergent sa nu putah tare la clienti, cara bazurile cu sucuri de la strada pana in magazin (circa 12 litri de bax), Andreea fosta administratoare facea manevre in casa de bani, noaptea cand scotea Z-etul, nu pornea incalzirea in magazin sa nu consume gaz metan, depozita alimentele in baie.… Citeste mai departe
Ai grija mă jigodie penală ! Poate vede si poliția ce scri despre ei.
Filip cu BMW alb ai putea macar sa fii mai inspirat ..cel putin in alegerea celor scrise ..ar fi interesant sa stim scrie correct inainte sa judecam si sa acuzam..sa ne uitam in gradina noastra mai intai.
aceste magazine sunt de fapt ,BISNITA ,cumpara marfa de la Selgros,Metro si alte en-gros -uri dupa care le revind cu un adaos de de la 0-3-400% .Asta este mica privatizare ,care este incurajata de comoditatea celor din zona ! Dar este democratie si totul este posibil !Am dreptate ? Apoi nici statul nu isi merita partea !
Un mesaj pentru soarecul patron, Filip, plateste-ti ma nenorocitule angajatii cu salarii decente, ca de-aia pleaca unul cate unul, ca nu sunt sclavi, n-ai avea noroc de nenorocit, si nu uita, esti un paduche pe lumea asta, te tin fratii cu bani parazitule, nici femeie de serviciu nu te-as lua!
Cine ești tu mă nenorocitule sa comentezi???
Din cate stiu eu si din cate am observat la fon nu se da bon fiscal atunci cand este pana de curent...se intampla uneori in Floresti. Eu imi fac frecvent cumparaturile acolo si sincer nu am avut probleme si nici nu am gasit produse expirate..despre ce vb aici? Magazinul este f bine aprovizionat si eu cel putin am gasit mereu produsele dorite la preturi… Citeste mai departe
Ba si eu am gasit produse expirate, si nu de cateva zile. Si aparatul ala de mai multe ori cand eram la casa nu era functional, nu stiu daca din vina lor sau nu, si atunci intr-adevar nu am primit bon. Si la mezeluri, hartia de ambalat e absolut mizerabila, se umezeste, se lipeste de mezel si se rupe. Ar putea folosi hartia speciala. In rest, preturile… Citeste mai departe
Ce povesti aveti ma, de o saptamana nu le merge casa de marcat, cica si nu dau bonul fiscal, dar voi o dati pe razbunari si alea alea. Din cate stiu camerele video sunt obligatorii, se poate verifica foarte usor totul.
Nu mi se pare ca a fost expediata, doar i s-a spus ca nu a facut reclamatia acolo unde trebuia si i s-a indicat institutia la care trebuie sa apeleze. Cu toate astea, cred ca cei de la Protectia Consumatorilor ar fi putut sesiza Garda Financiara, sau institutiile astea nu comunica deloc intre ei?
Nici in centrul Clujului nu primesti bon atunci ce ne mai asteptam de la cei din Floresti unde nu au rulaj mare. Toata lumea lucra la negru pentru ca sunt corupti cei de la ITM, cei de la "fosta" Garda s.a.m.d. Dca vin in control primesc spaga si la revedere. Dar nu prea merg in controale, nu sunt destui inspectori!
Garda Financiara s-a desfiintat si nu mai exista ca institutie din data de 1 noiembrie 2013!
E vorba de Fon Market, ar trebui facut acolo si un control vizavi de angajati, majoritatea muncesc la negru.