O femeie din Dej acuză EuroGSM că a înșelat-o. Compania susține că i-a făcut o ”ofertă cinstită”
O clientă a magazinului Euro GSM din Dej îi acuza pe angajati că i-au întocmit un abonament de 12 euro fără sa-l fi cerut.
”Am mers in magazinul Euro GSM din Dej sa imi platesc factura telefonica. Acolo, mi s-a spus ca pot beneficia de programul de fidelizare, prin care pot achizitiona pe puncte un nou telefon. Mi-a prezentat oferta, am ales un telefon cat de cat acceptabil. Angajata Carmen M. mi-a spus ca daca accept sa imi mareasca abonamentul actual cu doar 3 euro, pot sa mai cumpar un telefon la un pret mic. Pentru ca 3 euro nu e o suma cu mult in plus fata de abonamentul meu de 9 euro, am acceptat. Mi s-a pus in fata contractul prin care, angajata mi-a spus, ca imi mareste abonamentul cu 3 euro, l-am semnat, am platit cel de-al doilea telefon si am plecat. Astazi, apeland la serviciul clienti de la Orange am aflat ca defapt, pe langa abonamentul meu de 9 euro, angajata Euro GSM mi-a mai infiintat un abonament de 12 euro, pentru cel de-al doilea telefon, pe o perioada de 2 ani de zile. Cred ca asta e o strategie a celor de la EuroGSM sa incheie abonamente noi, probabil au comisioane la contractele nou incheiate”, a declarat o clientă, conform Dejeanul.ro.
”Doamna respectiva a venit pentru fidelizarea abonamentului Orange Delfin 9, iar colegii din magazin au efectuat prelungirea contractului pentru numărul de telefon 074x-xxx xxx. Ţinând însă cont de obiceiul de consum de servicii de telefonie mobilă a clientei şi în vederea optimizării costurilor lunare suportate, colegii din magazin i-au propus încheierea unui nou contract, Cangur 12, tocmai pentru diminuarea acestor cheltuieli suplimentare şi primirea unui telefon subvenţionat. În consecinţă, factura totală a celor două abonamente ofertate de către colegii din magazin (Delfin 9 + Cangur 12), fără costuri adiacente, este de 21 euro, sumă mai mică faţă de media facturilor pe care clienta le-a achitat în ultimele patru luni, spre exemplu.
Vă asigurăm astfel că reprezentanţii de vânzări ai EuroGsm respectă clienţii, obiectivele fiind de a oferi pachete care să răspundă nevoilor de comunicare ale acestora. Reprezentanţii companiei îşi desfăşoară activitatea cu profesionalism, având obligaţia să prezinte şi să discute în detaliu informaţiile contractuale, precum şi să revină cu explicaţii suplimentare în situaţia în care clientul nu înţelege anumite informaţii sau solicită clarificări. Acest lucru s-a întâmplat şi în cazul domnei care v-a scris, iar în ataşament veţi găsi o copie după contract şi declaraţia pe proprie răspundere prin care aceasta confirmă faptul că i-au fost aduse la cunoştinţă informaţiile aferente noului contract. De asemenea, clienta a fost informată şi cu privire la procedura de soluţionare a reclamaţiilor, prima acţiune în acest sens fiind revenirea în magazin pentru clarificarea neînţelegerilor şi cererea unor explicaţii cu privire la contractul semnat”, a precizat Cristina Szabo, Manager de Marketing al Euro GSM, conform dejeanul.ro.
30 Comentarii
Am cumparat acum cateva zile de pe eurogsm.ro 4 tel doua alcatel doua eboda ce sa vezi am primit doua akcatel si un eboda la pret de doua in precomanda aoar doua si am primit unul la pret de d doua este pentru a doua oara can eurogsm ma insela sunt cei mai rafinati hoti de pe net au stil ca iulia
acuma pe cartela prepay ai cu 5 euro, 2500 de minute in retea 250 nationale..cu doar 2-3 setari in plus poti face ca optiunea sa se reactieze automat iar plasa sa se faca fara nici o bataie de cap din cont...practic tot un fel de abonament dar mult mai ieftin....aaa iar acum este si pe cartela serviciul de phone credit cu care iti poti cumpara telefoane… Citeste mai departe
rodica g. Du-te... te rog la scoala!
pt cineva ...corect si ce spui tu "frate", da' ce te faci cand vine un batran in magazin(fara ochelarii la el) doar ca sa-si plateasca factura, iar dragutul de angajat isi "trage" zambetul de vanzare pe mutra si tabaraste pe el cu avantaje+explicatii (din care batranelul intelege doar avantajele) si il prosteste cu un contract nou (sau unul prelungit,… Citeste mai departe
Dna a fost informata "VICIAT" de catre cei de la Eurogsm, care fac asta de foarte mult timp, in goana lor pt a-si realiza MEGA- target-ul de abonamente impus de catre Orange-care isi impinge toti dealerii la astfel de MARSAVII. Chiar ii treinuieste cum sa smulga abonamente noi clientilor, invatandu-i cum sa "camufleze" un ABONAMENT sub forma unei OPTIUNI.… Citeste mai departe
Daca nu citesti ce semnezi platesti, cui ii pasa? Nimanui acum doi ani era s-o patesc si eu tot la un magazin eurogsm din cluj de pe strada fabricii din marasti . M-a sunat un individ ca la fidelzare beneficiez de tetefon la unpret bun ,dar acet pret bun insemna majorarea abonamentului cu 4 euro,am mers in centru tot la euro gsm iaracoloam obtinut… Citeste mai departe
la o adica nu te oblica nimeni sa inchei un contract cu eon gaz sau cu electrica...fiind abonat la ei plateti luna de luna 100 de mii de lei si pt asta nu ai primit nici macar o data un bec. fara telefonie mobila poti trai, nu poti, dar pt asta retadatii tot astepta recompense de genu telefon gratis fara prelungire (cum pana mea poti sa pretinzi asa… Citeste mai departe
Esti mai prost decat prevede legea!I
Este important sa se inteleaga o dată că extrem de puțini oameninpot să înțeleagă toate dedesupturile unei oferte comerciale și ale unui contract. Lupta este inegală, iar statul nu intervine prin reglementări clare care să descurajeze sau chiar să interzică aceste practici. Ofertele noi vin de-a valma, sunt create cu bună știință pentru a crea confuzie… Citeste mai departe
ORANGE mai nou inseamna teapa, un an de zile am incercat sa renunt la un contract incheiat cu ei conform legi care din pacate nu o respecta nimeni. In cele din urma am apelat la instanta si asa am reusit rezilierea contractului.
Acum am trecut de la Orange la Vodafone este ok pana acuma.
Pt Cineva .ma fratioare nu confunda eon-gaz si electrica care nu au concurenta cu tel;efonia.Sau tu iti faci singur gaze si curentul il faci lasnu-ti usa deschisa.Asta e .poate tanti era cu gandul la telfonul moica si a semnat ca primarul.puteai fi tu fraierul.
Rodica Gogoasa,bate-ti coasa!!!!Esti o tuta inculta!!!!Hai acasa din Austria si inscriete-te in plm la o scoala!!!
LOL Bianca, ești tare, asta e singurul răspuns care m-a făcut să râd :))) corect, măcar pana-n clasa a 4-a hahahah
@Alin: in mare ai dreptate. Dar ... Am cumparat un telefon de laOrange in anul 2009 cu prelungire abonament pe doi ani. Am fost de acord. In martie 2011 (cu 7 luni inainte de expirarea perioadei contractuale) sunt sunat de cei de la Orange ca din luna aprilie se desfinteaza tipul de abonament pentru care aveam contract cu ei. Si ca vreau-nu vreau sunt… Citeste mai departe
du-te la scoala si invata sa scri gramatical...ca numai gogosi ai scris...tre sa-mi iau translator sa-mi traduca :)))))))))))))
Rodica Gogoasa, cred ca suferi de dislexie ;) e nevoie de multa rabdare pentru a citi mesajul tau;)
Sa fim seriosi, toti vor sa ia telefoane jmechere cu cativa lei si pt asta isi fac abonamente de care nici nu mai stiu. Si totusi cucoana asta vad ca a semnat pentru un abonament care face cat platea ea la telefon pana acum, deci baietii din magazin nu au rupt-o, asa cum s-ar fi intamplat in alte parti. Acum ce vrea, sa aduca inapoi telefonul folosit… Citeste mai departe
Felicitari Alin!!!Nici nu se putea sa dai o replica mai buna decat asta!Bravo bravo!Se pare ca mai sunt si oameni inteligenti pe acest pamant!
in sfarsit un comentariu pertinent...intrati pe dejeanul.ro sa vedeti acolo bizonii in toata splendoarea lor :)))))
Greseala celor de la EuroGSM a fost aceea ca au considerat femeia respectiva in toate facultatile mintale, ca om adult, cum se pretinde. Niciun angajat nu iti face abonament cu forta! Iti explica ce-si-cum... Din nefericire, unii oameni sunt intregi la minte doar in aparenta. Isi dau acordul, le convine situatia si semneaza, dupa care se trezesc sa… Citeste mai departe
eu zic sa merga si pe la vodafone si pe la cosmote sa semneze niste hartii si sa isi ia telefoane moca =)))))))))
Cine plm mea iti da in ziua de azi ceva gratuit????Nimeni!!Dar cine a obligat-o pe incompetenta care se plange aici sa semneze contractul???Vb lui "eu" ,a dat cu bifa "ca primarul"!!Cata dobitocie.Eon Gaz iti face reducere daca esti la ei de un milion de ani????Electrica iti face o reducere sau nu platesti o luna doar ca esti abonat la ei tot de o vesnicie???Fix… Citeste mai departe
si mie mi-a tras-o romtelecomul , asa ca se poarta.
D-na a semnat "ca primarul" ?:))))))
auziti aici fratilor..haideti sa fim seriosi...ce alta companie la care sunteti abonati (gen electrica, eon gaz, rds, digi, romtelecom etc) iti ofera ceva gratis sau la pret redus cu conditia evidenta sa ramai fidel firmei (adica sa te fidelizezi)? doar nu credeti ca va da cineva ceva gratis si pe urma voi renuntati. nu fiti bizoni fratilor, sunteti… Citeste mai departe
...corect si ce spui tu "frate", da' ce te faci cand vine un batran in magazin(fara ochelarii la el) doar ca sa-si plateasca factura, iar dragutul de angajat isi "trage" zambetul de vanzare pe mutra si tabaraste pe el cu avantaje+explicatii (din care batranelul intelege doar avantajele) si il prosteste cu un contract nou (sau unul prelungit, fara sa… Citeste mai departe
Si pe mine m-au inselat aveam 3 abonamente pe 3 persoane si mi-au facut un al 4 lea abonament de 15 euro chiar si schimbat un numar, ce sa fac cu 4 abonamente 3 persoane ? Asta e , pacat ca suntem in Romania, in alte tari ar face puscarie toti ! Problema este ca tot tu ai de umblat dupa aceea , pe la protectia consumatorului , sa depui plangeri , cereri… Citeste mai departe