Vineri 22 Noiembrie

Orange i-a răspuns clujenului care susține și-a dus de patru ori telefonul în service și tot STRICAT este

 

Un clujean acuză Orange că și-a cumpărat un telefon scump, de circa 2.500 de lei, dar este mai tot timpul stricat. Bărbatul și-a dus telefonul de patru ori în service și acum este decis să meargă la un service independent, chiar dacă își va pierde garanția.

 

CALVARUL ORANGE! Un clujean a plătit 2.400 de lei pe un smartphone, care s-a stricat de 4 ori

 

Reprezentanții Orange România au declarat că, în acest caz, s-au onorat toate cererile de reparație, dar că produsul nu poate fi schimbat.

 

În conformitate cu legislaţia în vigoare un client poate solicita aducerea unui produs la conformitate în primul rând prin reparaţie, iar dacă acest lucru nu este posibil poate solicita înlocuirea produsului. Legislaţia în vigoare nu prevede un număr limită de intervenţii în vederea aducerii produsului la conformitate. Durata garanţiei este 2 ani şi pe parcursul acestei perioade reparaţiile se fac gratuit. Înlocuirea acestuia se face în cazul în care fie nu există piese, fie costul reparaţiei depăşeşte valoarea aparatului sau durata reparaţiei durează mai mult decât termenul legal de 15 zile.

 

Ca service autorizat, calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri este foarte importantă pentru noi, astfel ca avem toate versiunile de software pentru produsele oferite pe piaţă de catre Orange România. Modelul menţionat în articol nu a avut un defect de lot şi rata de întoarcere a telefoanelor în service nu indică un defect întâlnit repetitiv. 

 

Pentru telefonul în discuţie sunt inregistrate intrări în service, dar numai la o singură intrare s-a constatat un defect real şi atunci a fost înlocuită placa de bază a telefonului. În cazul celorlalte verificări, aparatul a fost testat şi nu s-au găsit defecţiuni, de aceea s-a întors cu defect neconfirmat. Toate intervenţiile s-au încadrat în termenul legal, iar în trei din cele patru cazuri nu s-a confirmat un defect. 

 

Solicitările şi informaţiile primite de la clienţii noştri sunt foarte importante pentru noi şi ei au la dispoziţie mai multe canale de comunicare: Serviciul Clienţi, număr 411 apelabil gratuit de pe telefonul mobil Orange, contul de webcare, adrese de mail şi numere de fax dedicate, toate disponibile non-stop sau shopurile Orange şi magazinele partenere. Angajaţii Orange care preiau aceste solicitări sunt instruiţi să le trateze cu prioritate şi să le soluţioneze în cel mai scurt timp posibil”, conform Orange România.

Comentarii Facebook