Orange i-a răspuns clujenului care susține și-a dus de patru ori telefonul în service și tot STRICAT este
Un clujean acuză Orange că și-a cumpărat un telefon scump, de circa 2.500 de lei, dar este mai tot timpul stricat. Bărbatul și-a dus telefonul de patru ori în service și acum este decis să meargă la un service independent, chiar dacă își va pierde garanția.
CALVARUL ORANGE! Un clujean a plătit 2.400 de lei pe un smartphone, care s-a stricat de 4 ori
Reprezentanții Orange România au declarat că, în acest caz, s-au onorat toate cererile de reparație, dar că produsul nu poate fi schimbat.
”În conformitate cu legislaţia în vigoare un client poate solicita aducerea unui produs la conformitate în primul rând prin reparaţie, iar dacă acest lucru nu este posibil poate solicita înlocuirea produsului. Legislaţia în vigoare nu prevede un număr limită de intervenţii în vederea aducerii produsului la conformitate. Durata garanţiei este 2 ani şi pe parcursul acestei perioade reparaţiile se fac gratuit. Înlocuirea acestuia se face în cazul în care fie nu există piese, fie costul reparaţiei depăşeşte valoarea aparatului sau durata reparaţiei durează mai mult decât termenul legal de 15 zile.
Ca service autorizat, calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri este foarte importantă pentru noi, astfel ca avem toate versiunile de software pentru produsele oferite pe piaţă de catre Orange România. Modelul menţionat în articol nu a avut un defect de lot şi rata de întoarcere a telefoanelor în service nu indică un defect întâlnit repetitiv.
Pentru telefonul în discuţie sunt inregistrate intrări în service, dar numai la o singură intrare s-a constatat un defect real şi atunci a fost înlocuită placa de bază a telefonului. În cazul celorlalte verificări, aparatul a fost testat şi nu s-au găsit defecţiuni, de aceea s-a întors cu defect neconfirmat. Toate intervenţiile s-au încadrat în termenul legal, iar în trei din cele patru cazuri nu s-a confirmat un defect.
Solicitările şi informaţiile primite de la clienţii noştri sunt foarte importante pentru noi şi ei au la dispoziţie mai multe canale de comunicare: Serviciul Clienţi, număr 411 apelabil gratuit de pe telefonul mobil Orange, contul de webcare, adrese de mail şi numere de fax dedicate, toate disponibile non-stop sau shopurile Orange şi magazinele partenere. Angajaţii Orange care preiau aceste solicitări sunt instruiţi să le trateze cu prioritate şi să le soluţioneze în cel mai scurt timp posibil”, conform Orange România.
21 Comentarii
ATENTIE cand si cum faceti abonament la orange nu mai scapati niciodata de ei ...semnalul e oricum foarte foarte salb ,internet stickul e de toata jena practi inutilizabil ...NU RECOMAND sa va incurcati cu orange o sa regretati toata viata .keep it clean and simple in cel mai bun caz pre pay
Telefonul meu este pt a treia oara la service, prima data mi-au inlocuit touchscreenul original, ceea ce functiona perfect, si din moment ce ai schimbat ceva ce era original, poti sa iti iei adio de la el, eu l-am trimis de fapt pt ca se bloca, deci era softul problema. a doua oara si a treia oara la fel. si dansul de la orange mi-a spus: pai stiti,… Citeste mai departe
am patit acelasi lucru cu orange. telefon nou, abonament, defect, trimis la orange, 'reparat', si dupa 2 saptamani situatia s-a repetat. dupa 3 interventii nereusite, si refuzul lor de a inlocui telefonul, am decis: telefon la liber, si cartela prepay.
nu ca ar fi mai avantjos, ci pentru ca macar nu sunt legat de un contract strict de un partener… Citeste mai departe
Da, RUSINE ORANGE. Sunt niste escroci si ticalosi, nu mai incheiati contracte pe doi ani cu ei. Ca in astia doi ani isi permit orice cu clientii. Si te trateaza de sus, dupa ce ca te incarca la plata nejustificat.
Luati-va telefon cu banii in mana, nu cu un contract de la Orange. Sunt niste escroci ordinari!!!
de astia care trateaza cu foarte mare prioritate problemele m-am saturat. sunt niste mincinosi, neseriosi, care incearca prin toate mijloacele sa te tinea cu forta in reteaua lor. am incercat sa-mi anulez un abonamet dupa incehierea termenului contractual si mi-a luat doar 8 luni, zeci de telefoane la serv clienti, nervi si contravaloarea abonamentului… Citeste mai departe
http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2009/02/06/despre-garantii-in-contractele-cu-consum...
Orange e o firma de *****...la care apelam noi ardelenii ca sa vorbim!
OPC = coruptie !!!
Pe mana cu banditii
mi sa decmacnetizat cartela prepay am numarul de 10 ani de zile cand m-am dus sa o schimb au spus ca trebuie sa platesc trasferul de numere dar le-am specificat ca am sim back de 4 ani in fiecare luna platesc 0.40 cent pt produs daca voi ati vazut numele si eu le stiu RUSINE ORANGE RUSINE
@soso: acea baza legala am invocat-o si eu cand i-am reclamat la OPC iar acestia mi-au raspuns ca atata timp cat prin service s-a asigurat functionarea...OK, s-a asigurat functionarea dar pe cat timp?e normal sa mergi in service din 2 in 2 saptamani, cu un produs proaspat achizitionat?!SCANDALOS
oringi e de *****, vinde telefoane la "oferta" mai scumpe decat daca le cumperi la liber din alte magazine! oricum nici clientul nu e intreg la cap daca a ales sa cumpere de la oringi inainter sa studieze piata...
oricum concluzia e aceiasi... orange=***** pe bat
orange ii cea mai hoata companie de telefonie mobila din Ro. am patit o eu si multi alti romani! de ce?? pt ca le merge, pentru ca is lideri de piata! solutia: boicotati-i, nu le mai platiti abonamente, fraieriti-i, luati-le banii ca si-o merita din plin!
La fel am patit si eu cu un Iphone4 si acelasi raspuns am primit.....l am bagat la apa sau condens= niste hoti nenorociti.ar trebui batuti de mici cu parul fara numar.....M.MOGA........AM BANI DE DAT.......am datorii la .......Orange :))))))))))))))))))))))))))))
Ordonanta guvernului prevede altceva, dar din pacate romanii sunt pacaliti: la defectarea produsului CLIENTU POATE OPTA pentru REPARATIE sau INLOCUIRE....
Cautati Ordonanta si faceti-o publica.....Sa stie tot romanul care ii sunt drepturile....
Ca prea se scapa multinationalele pe banii nostri de noi...
Si eu am patir acelasi lucru, de 1 an de zile ma lupt sa-mi obtin banii inapoi de la Orange. Cu scandal su cu amenintarea ca-i dati in judecata sau cu OPC veti reusi. Isi bat joc de noi!
Problema asta o gasesti la toate firmele in care fiecare operator este responsabil de o particica mica din sistemul de service al firmei.
Apare, deoare sistemul respectiv nu este acoperit cu solutii la toate problemele trimise de client.
De asemenea, nu exista cineva responsabil de tot sistemul care PERMANENT sa furnizeze solutii.
Exista acolo… Citeste mai departe
asa fac si cei de la vodafone.am avut 2 telefoane cumparate de la ei si dupa 3 respectiv 4 luni au avut probleme ...ei au spus ca au fost scapate in apa...cand am tinut sus si tare ca e imposibil sa fi fost scapate in apa ei au spus ca probabil au facut condens...lol..inseamna ca trebuie sa-mi izolez telefonul cu politiren....hotii !!!
Probabil si-ar fi dorit sa il schimbe...dar ce prost poti fi sa dai atatia bani pe un telefon, in acest caz isi merita soarta individul, acum poate sa ramana cu rabla.
Asa isi respecta clientii firmele care traiesc din asta .
pai daca nu ar fi fost stricat, l-ar mai fi dus la reparat?