Miercuri 25 Decembrie

Paralela 45 anunță o săptămână de reduceri speciale pentru vacanțele din 2020, cu ocazia târgului de turism și a Black Friday


Turoperatorul Paralela 45 lansează o campanie de reduceri speciale, de până la 50%, cu ocazia târgului național de turism și a Black Friday. Discount-urile, cumulate cu cele din Early Booking, lansat încă din luna septembrie, sunt disponibile până pe 18 noiembrie în toate agențiile din rețeaua națională Paralela 45, pe portalul turoperatorului, pe site-ul eMag și la standul de la târgul de turism.

Pe platforma eMag, unde Paralela 45 participă la campania Black Friday pentru al doilea an consecutiv, turiștii pot găsi pe 15 noiembrie oferte pentru sejururi în Turcia, Grecia, Spania, circuite și vacanțe cu transport individual.

O vacanță în Antalya, de exemplu, cumpărată până pe 18 noiembrie, poate costa de la 461 de euro/persoană, la un hotel de cinci stele. Un pachet pentru Heraklion, Creta, costă de la 368 de euro/persoană, la un hotel de trei stele, iar unul pentru Rodos, de la 373 de euro/persoană, la un hotel de patru stele.

Ne așteptăm ca vacanțele în Antalya să fie cele mai vândute în această săptămână, la fel ca în perioada de Early Booking, care se desfășoară în prezent. Cu tot ce oferă, relaxare, răsfăț și adrenalină, în interiorul și exteriorul resorturilor, Antalya este destinația numărul 1 în preferințele românilor. Avem reduceri de până la 50% oferite de partenerii hotelieri turci și zboruri charter în 2020 din 11 orașe ale țării, nu numai spre Antalya, ci și spre Alanya și Bodrum”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Prețurile afișate în campania de reduceri speciale au toate taxele incluse. Pe portalul de turism www.paralela45.ro, turiștii au la dispoziție și graficul de tarife pentru fiecare hotel, întreg sezonul 2020, și pot alege vacanța potrivită, în funcție de buget.

Statisticile Paralela 45 arată că în perioada de reduceri, fie că e Early Booking, Black Friday, târgul de turism ori campanii individuale de promoții, cele mai multe vânzări sunt făcute de turiști cu vârsta între 24 și 50 de ani, bine informați despre destinație. 70% dintre ei fac rezervarea online și 55% achită tot online, 30% prin transfer bancar, 15% direct în agenții sau la târgul de turism. 

Vânzările de Black Friday au reprezentat în ultimii doi ani aproximativ 45% din vânzările lunii noiembrie. Cele mai solicitate pachete cu ocazia Black Friday sunt pentru vacanțe în Turcia: 22%, Grecia insulară și continentală: 15%, Spania: 12%, Sharm el Sheikh și Hurghada: 9%, Tunisia: 7%, Italia: 5%, Cipru: 5%, circuite culturale în Europa: 15%, vacanțe exotice în Seychelles, Mauritius, Maldive, Dubai, vacanțe în Laponia: 10%.

Pachetele de vacanță care intră în campania Black Friday, din 15 noiembrie, au disponibilități limitate și se epuizează de regulă în proporție de 70% în primele patru ore de la lansare. Alegerea unei vacanțe în campaniile de reduceri speciale nu are numai avantajul unui preț redus, ci și al alegerii hotelului potrivit. Ne așteptăm la vânzări de peste trei milioane de euro după săptămâna de reduceri speciale la târgul de turism, în agențiile proprii, pe portalul Paralela 45 și pe platforma eMag”, precizează Alin Burcea. 

Turoperatorul Paralela 45 estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de 70 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul trecut.

Agenţia de turism Paralela 45, una dintre primele trei agenții private din România, împlinește anul viitor 30 de ani de activitate. Turoperator consacrat în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Italia, Tunisia și Egipt, şi cu peste 180 circuite culturale şi istorice organizate anual pe patru continentele, ori programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, programe de business travel, Paralela 45 combină experiența acumulată în 30 de ani cu capacitatea de a ţine mereu pasul cu noile tendințe din turism.

Turoperatorul are în prezent o rețea națională de 50 de agenții de turism proprii și francize, fiind cea mai mai mare rețea cu proprietar român din domeniul turismului. 

Poliţa de asigurare pentru pachete de vacanţă a ajuns la trei milioane de euro în 2019, odată cu noile reglementări privind garantarea pachetelor turistice, şi este una dintre cele mai mari din piaţă. 


Comentarii Facebook