Duminica 22 Decembrie

Partenerul Enel deschide primul magazin dedicat din Cluj-Napoca, pentru a fi mai aproape de clienți (P)


Prezent pe piața de furnizare energie electrică și gaze naturale din Cluj-Napoca încă din anul 2016, cu puncte de vânzare în două mari centre comerciale, Enel anunță luni, 16 decembrie, deschiderea noului magazin dedicat din municipiu, într-un spațiu prietenos și ușor accesibil, pentru a deservi clienții rezidențiali și de business care beneficiază astfel de un spațiu de vânzare dedicat și oferte personalizate pentru furnizarea de energie electrică și gaze naturale pe piața concurențială. 

Noul magazin oferă aceeași experiență deosebită pentru clienții Enel din toată țara. Astfel, începând de astăzi, clienții rezidențiali și cei business din zonă pot vizita magazinul Enel de pe strada Mănăștur nr. 64-66, parter, unde vor primi consultanță de specialitate și oferte dedicate în alegerea/schimbarea furnizorului de energie electrică și gaze naturale. Totodată, vă informăm că punctele de vânzare din cadrul celor două centre comerciale, care vă erau cunoscute până acum, nu vor mai funcționa, activitatea acestora fiind concentrată în acest nou spațiu, primitor și ușor accesibil, într-unul dintre cele mai animate cartiere din Cluj Napoca. Clienții pot ajunge la magazin cu unul dintre troleibuzele – 1, 6, 7, 9, 19, 24, 25, 29, 42 sau 52, stația Calea Mănăștur.

magazin cluj 2.jpg

Foto de la stânga la dreapta: Luciano Sarletti (Director Vânzări indirecte Enel Energie și Enel Energie Muntenia), Carlo Pignoloni (Country Manager Enel România). Michele Abbate (Director general Enel Energie și Enel Energie Muntenia), Marco Vivattene (Director comercial Custom Service, partener Enel)

De luni până vineri, între orele 9:00 - 17:00, consultanții vor face recomandări cu privire la ofertele de energie electrică, gaze naturale, vor prezenta produsele și serviciile Enel, vor sprijini clienții în timpul procesului de contractare, pentru parcurgerea pașilor necesari la stabilirea unui contract nou, dar și pentru operațiuni de zi cu zi disponibile în magazin.

Mai mult, clienții rezidențiali pot beneficia de oferte de servicii de energie electrică si gaz potrivite nevoilor lor, precum Enel Fix Relaxat, care oferă un preț avantajos la energia electrică și 2 intervenții de urgență pe an la instalațiile electrice sau la cele de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare a apei, lăcătușerie, repararea boilerelor electrice. Pentru clienții business, Enel Confort asigură, pe lângă tarifele avantajoase, intervenția imediată în caz de deteriorare a sistemelor electrice și verificarea anuală a prizelor. Aceste servicii garantează accesul la o echipă de profesioniști care se pot ocupa de lucrările de reparație a instalațiilor, oferind servicii rapide, eficiente și de calitate, 24 de ore pe zi, printr-o rețea de companii specializate, gestionate de Europ Assistance.

magazin Cluj 1.jpg

Foto de la stanga la dreapta: Carlo Pignoloni (Country Manager Enel România). Michele Abbate (Director general Enel Energie și Enel Energie Muntenia), Oana Albu (Partner Shops Manager)

Mai mult, clienții pot achiziționa de la noul magazinul aparate de aer condiționat, centrale termice și boilere pe care le pot plăti în tranșe, prin intermediul facturii de energie electrică, ușor, fără a fi nevoie de un card de credit.

O dată cu liberalizarea pieței energiei a fost implementat un cadru legal care să permită tuturor consumatorilor de energie electrică și gaze naturale, indiferent de natura consumului (gospodărie sau business), să își folosească dreptul de eligibilitate în alegerea furnizorului dorit de energie electrică. Clientul final poate schimba furnizorul de energie conform Ordinului nr. 105/2014, emis de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). Este un proces gratuit, care nu implică modificări tehnice ale sistemelor.

Comentarii Facebook