Președintele Emerson râde că în Cluj-Napoca nu se pot asfalta 500 de metri de stradă
Influentul CEO -ul al Emerson, David N. Farr, aduce reproșuri indirecte Primăriei Cluj-Napoca, dar rezultatul a fost construirea unei fabrici la Oradea și nu la Cluj.
Problemele vizează lucruri simple cum ar fi sprijinul pe care îl primesc investitorii. ”Domnul Călin Banciu (directorul general Emerson România) a fost de foarte multe ori la domnul primar, spre exemplu, în legătură cu linia de autobuz care să îi ducă pe muncitori cât mai aproape de fabrică. A primit un răspuns că nu au autobuze. Emerson a spus ca platește transportul și imediat au apărut autobuzele.
Soluția ar fi fost mult mai simplă și consta în prelungirea liniei de tramvai cu o stație. În loc să întoarcă în capăt la CUG, ar fi putut să întoarcă în depou și de acolo muncitorii mergeau 100 de metri până în Tetarom II, la fabrica Emerson”, au precizat unele surse.
O altă nemulțumire a celor de la Emerson este legată de drumul care să lege capătul Bulervardului Muncii cu strada Traian Vuia și apoi cu aeroportul Internațional. ”Drumul de acces din Someșeni pe Podul Colectiviștilor este praf. Sunt 500 de metri de asfaltat și nu sunt soluții. Directorul Emerson România mi-a spus că de fiecare dată când vine CEO -ul Emerson în România și ajunge la Cluj își pune chiloți de tablă pentru că are de încasat. Râde și îl pune să îl plimbe cu mașina prin zonă. Zice: ”Du-ma pe drumul cel mai scurt până la Aeroport!”, iar drumul cel mai scurt este pe podul Colectiviștilor, prin gropi”, a mai precizat sursa citată.
Aceste motive, dar și faptul că nu a fost terminată Autostrada Transilvania, care să lege Clujul de vama Borș, i-a determinat pe cei de la Emerson să meargă la Oradea.
La Oradea, investiția Emerson se ridică la 50 de milioane de euro, în parcul industrial Euro Business. Pe 14 hectare, Emerson România va crea 1.500 de locuri de muncă, având o hală și o clădire de birouri.
Municipalitatea a anunțat că porțiunea din strada Grigore Ignat care nu a fost încă asfaltată va fi refăcută din fonduri europene.
20 Comentarii
S-a terminat de asfaltat zona filmata dar dincolo de pod pina in b-dil muncii este dezastru .Daca bine imi amintesc acea strada se numeste capitan ignat sint 5-600 m parca este drum de tara face legatura intre someseni si b-dul muncii .Bravo primariei cluj condusa de Boc ca de daca nu mai are pdl-ul majoritate.... SA VA FIE RUSINE BAI HOTILOR
Nu mai vorbiti de Boc , pt ca el e singurul om care a facut ceva in acest oras si sunt exemple clare , vedeti ce au facut restul primarilor Funaru etc inafara de nimic , atat se poate , macar omu isi da interesu , multi Clujeni il acuzati pe Boc, priviti in jurul vostru intai cum a fost inainte si ce i acum , ar trebui sa va fie rusine , asa ati facut… Citeste mai departe
Noki
Draga Mihai, legea e lege si daca majoritatea clujenilor l-au votat pe Boc primar( spre uimirea intregii tari dezamagita de prestatia sa ca prim-ministru) desi era evident ca aleg intre un profesor slujbas la stat care nu si-a asumat vreodata vreo initiativa si risc in viata personala (ma refer la o firma unde sa isi riste timpul si banii proprii si… Citeste mai departe
Il doare pe Boc undeva de investitii. Promisiuni peste promisiuni. Avem nevoie de cineva care sa stie sa administreze un oras nu de un politruc ieftin.
Mi-e greata de Boc oricum. I-a micsorat pensia mamei mele in 2010
Multe sageti rautacioase din partea acestui domn CEO. Pai stai bre ca nu asa se fac lucrurile in Romania , hopa cum vrea unu autobuse le dam ca sunt moka? Pai atunci si eu vreau bre o linie speciala sa ma duca in fata cladirii. Trebuie facute studii frumos care verifica rentabilitatea prelungirii liniei. Sau ce a crezut nea' Caisa ca pentru 50 de oameni… Citeste mai departe
Probabil esti si tu unul dintre acei dezamagiti / frustrati care pe drept sau, ghinion, pe nedrept n-ai reusit sa te angajezi la Emerson. Va place - nu va place unora, dar pentru marea majoritate dintre cei vreo 2.000 de oameni care lucram acolo e un loc de munca rezonabil, decent. Undeva la medie, comparativ cu altele. Altfel n-am mai ramane acolo;… Citeste mai departe
Bleah, vorbesti fara sa ai habar. La Emerson pe langa muncitori (despre care nu stiu ce salari au) lucreaza foarte multe persoane cu studii superioare cu salarii frumusele. Foarte multi angajati au posibilitatea sa invete , sa promoveze chiar si in afara tarii, sa calatoreasca si sa lucreze intr-un mediu placut. Avand in vedere faptul ca salariile sunt… Citeste mai departe
Bleah,ai doar frustrari si rautati in cap,pacat ca vorbesti in necunostinta de cauza,defapt pacat ca vorbesti.....
Pacat ca pana si Boc a ajuns sa se faca de ras promitand aiurea si netinandu-se de cuvant referitor la liniile de autobuz si tramvai de pe Muncii care nu se prelungesc o nimica toata pana la Emerson. Si toate astea par a fi doar ptr. a acoperi atitudinea vadit rautacioasa fata de Emerson a lui Neag, directorul de la RATUC. Atitudine tipica, virgula,… Citeste mai departe
Isi pune chilotii de tabla? genial articol (nu)...din bacurile cu prosti. habar nu aveti ce vorbiti
Eu cred ca l-au citat pe Banciu, asta e doar una din gherlele pe care le-a scos de-a lungul timpul tovarasu' director. Noroc ca pleaca la Oradea, au de-acum si angajatii Emerson sansa la un job mai bine platit.
Sensul giratoriu si asfaltarea in zona sunt terminate de un an si jumatate.
Bravul nostru primar Boc Poc Tronc, are alte prioritati, decat sa asfalteze un drum mai bine construieste un adapost pt 60 de maidanezi in valoare de 100.000 de euro. Ne aduce la sapa de lemn intelectualul asta din Rachitele!
Daca facea o sponsorizare la partid se asfalta.
Multumim tovarasu Boc.
nu tot ce zboara se mananca
@unu:
tovarase boc, tu esti?
NU SANT MATA