Vineri 22 Noiembrie

Produsele de curățenie Nufăr și Triumf revin pe piață în această lună


Cu ocazia sosirii primăverii, când toți românii se pregătesc de vremea caldă și sărbătorile de Paști printr-o curățenie perfectă a casei, Farmec a relansat celebrele game de produse de curățenie Nufăr și Triumf.

Noua gama Triumf, renăscută în această lună, are astăzi 5 produse și gama Nufăr nu mai puțin de 17 produse. Noutatea absolută a acestui sezon este subgama Nufăr Verde, o grupă de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic. Produsele nu au coloranți și sunt disponibile în ambalaje reciclabile. Farmec, prima companie locală care fabrică astfel de produse, a inclus în această grupă un produs universal de curățenie, unul pentru geamuri și unul pentru curățarea vasului de toaletă.

Tot în gama Nufăr intră și cele trei produse dezinfectante, cu acțiune bactericidă și fungicidă dovedită, fără clor și cu un parfum deosebit de plăcut pentru acest tip de produse. Sunt disponibile în formulă universală, formulă pentru baie și formulă pentru vasul de toaletă.

Produsele tradiționale din gama Nufăr - detartranții, produsele pentru igiena băii, produsele pentru suprafețe și produsele pentru țesături, au acțiune rapidă, sunt foarte eficiente și pot fi identificate foarte ușor la raft datorită culorilor plăcute ale noilor ambalaje.

Produsele din gama Triumf, cu un istoric de peste 30 de ani, sunt cunoscute pentru formulele ultra-active pentru curățarea bucătăriei, au timpi scurți de acțiune și sunt foarte eficiente pentru curățarea suprafețelor zonelor de gătit din bucătărie. Toate au acum ambalaje noi și moderne, cu protecție pentru copii.

Deoarece consumatoarele noastre și-au păstrat timp de atâtea generații preferința față de produsele Nufăr și Triumf, ne-am dorit să le dăruim, o dată cu această nouă primăvară, și două game care să le ajute la curățenia completă a locuinței”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec S.A. Cluj-Napoca.

Astfel, ne-am propus ca împreună să facem casa lună, pentru că orice gospodină are nevoie de ajutor la curățenie. Și pentru că ne doream nu numai un ajutor de nădejde, ci și o adevărată sursă de inspirație, ne bucurăm enorm să o avem ca ambasador pe actrița și cântăreața Maria Buză”, mai spune Ioana Borza.

Comentarii Facebook