Profi a prezentat reclamația clujencei UMILITĂ la casiere. E total AGRAMATĂ
Reprezentanții Profi au făcut publică reclamația clujencei care susține că a fost umilită de angajați.
”Am fost ca de fiecare data la magazin sa fac cumparaturi...cum era si normal coada. Un angajat sta la casa, 3 afara la tigara... Ma rog prietenu meu l-a intrebat pe unul dintre angajati care era pe raion daca vine sa deschida si cealalta casa, la care domnu s-a răstit si a inceput sa urle ca el nu este casier... Domnisoara casiera ne-a spus sa iesim din magazin ca nu suntem la piata si daca nu ne convine sa nu mai mergem facandu-ne fraieri... Nu mi se pare o atitudine potrivita fata de noi ca si clienti...si nu suntem singurii cu care ei vorbesc asa”, ne-a spus Lili.
Cei de la Profi au prezentat reclamația acesteia și susțin că ”exista o mare doza de subiectivism si exagerare”.
”Pentru a putea oferi calitatea inalta a produselor puse in vanzare in magazinele PROFI si totodata a tine preturile scazute, numarul angajatilor fiecarui magazin este constant mentinut la valori optime. Din acest motiv, ei si indeplinesc mai multe functiuni. De exemplu un casier este totodata si o persoana care pune marfa in rafturi. In aceste conditii, regulamentul nostru intern prevede ca sa se deschida o a doua casa doar cand la cea care deja functioneaza stau la rand patru persoane.
Permiteti-mi acum sa va ofer acum o parte din reclamatia pe care clienta ne-a adresat-o de la adresa soos...@yahoo.com chiar in ziua respectiva, dupa ce m-a si contactat telefonic: “buna ziua,Joi in data de 2.07.2015 in jurlu orei 19 am fost impreuna cu un prieten sa fac niste cumparaturi din magazinul Profi din Cluj Napoca ,manastur de pe strada Ion Mester nr 5,cand am ajuns la casa erau 3 persoane in fata noastra,in acel moment prietenul meu la intrebat pe unul dintre angajati care aranja marfa pe un raion daca deschide si cealalta casa la care el a raspuns : Nu deschid pentru atat".
Din cercetarile facute a rezultat ca a urmat o altercatie intre client si angajati ai magazinului nostru si ca la un moment dat prietenul reclamantei a ridicat mana spre unul dintre ei spunand totodata ca daca nu face ce i se spune se poate trezi cu casa de marcat in cap.
Mai mult decat atat, in discutia telefonca pe care am purtat-o deja cu persoana mentionata de dumneavoastra, aceasta mi-a spus ca este clienta fidela si ca zilnic face cumparaturi de 10 ori din acel magazin, dar cand am intrebat-o cum de reuseste o asemenea frecventa, mi-a spus ca de fapt vine de doar o data sau de doua ori. Mentionez acest aspect pentru ca sa exemplific faptul ca in relatarea respectiva exista o mare doza de subiectivism si exagerare.
Este adevarat ca unul din principiile de baza din comert este “clientul nostru, stapanul nostru”, dar exista limite care trebuie respectate atat de vanzator, cat si de client pentru a se putea desfasura un comert civilizat.
Regretand faptul ca angajatii nostri nu au dat dovada de mai mult tact in situatia respectiva si ca au ales sa foloseasca un limbaj si un ton neadecvat in loc sa cheme politia, asa cum ar fi trebuit in contextul in care unul dintre ei a fost amenintat, acestora li s-au intocmit documente constatatoare pentru comportament neadecvat.
Va multumim pentru faptul ca solicitati si punctul nostru de vedere, dovedind astfel ca stiti care sunt regulile dupa care se ghideaza un jurnalist profesionist. Desigur, apreciem faptul ca nu ati mentionat numele magazinului nostru in articolul pe care l-ati publicat dar totodata regretam ca punctul nostru de vedere nu se regaseste in acel material alaturi de cel al clientei care s-a plans”, precizează Gabriel PASLARU, Reprezentant Relatii Publice Profi.
Credeți că e corect că Profi a prezentat reclamația, chiar și cu greșeli?
72 Comentarii
Nu în Cluj, dar în Buzău mi s-a întâmplat aseară în jurul orei 23 în drum spre casă să trec pe la Profi Unirii 115-117 care e non-stop să-mi iau două cornuri de Profi cu cacao la 1.09 lei cu plata din bonusul acumulat în aplicaţia lor. Bonusul pe care l-am acumulat e ceva absolut infirm (3.03 lei) pentru că n-am scanat întotdeauna, dar era de ajuns… Citeste mai departe
Profi angajații Profi se poarta ca niște gunoaie angajate de rahat
Am fost angajată în magazinul Profi Cisnădie 2240,veșnic nu avem mărunt suntem ca niște cersitori la casa de marcat. Nu am primit o copie de contract din luna noiembrie în data de 18 pana în prezent nu am contract. Am fost dată afară de securitatea Profi fără a fi prezent politia locală,. Securitate pază taie și spanjura angajați. Dacă totuși ai greșit… Citeste mai departe
Am o părere foarte proastă despre acest magazin. Am cumparat 5oua iar pe bon erau 10.Am văzut acasă pe bon ,dacă luam ceva mai scump? Asta nu e prima dată când e așa. Plus că din 321de puncte m-am trezit cu 80.nu mai cumpăr de la voi si o să vă fac o reclamă pe cinste. Rușine
Am o părere foarte proastă. Am acumulat 389de puncte, iar a doua zi am rămas cu 69.este a doua oară când mi se întâmplă. Nu o să mai folosesc cardul o să- l arunc .Ce folosesc dacă am puncte? Sânt dezamăgită de acest magazin. O să vă fac o reclamă proastă,și nu o să mai intru in veci la voi. Sânt dezamăgită.
daca nu va permiteti sa angajati pe salarii de kakat casieri atunci suportati revolta clientilor. eu nu am timp sa stau la cozi printre rafturi ca va zgarciti sa platiti un kakat de salariu minim pe economie. ca nu gasiti prosti e alta poveste. aduceti vietnamezi, venezualezi, sirieni . eu vreau sa cumpar si sa platesc cat mai repede. daca aveam timp… Citeste mai departe
@Domnul Ilea: Partener ridesharing: ajuns sant in fata pe avari
Client: cobor imediat
foarte probabil dupa acest eveniment clienta respectiva care cumpara zilnic de 20-30 lei in 30 de zile se aduna 900 lei, nu va mai calca pragul magazinului. asta da strategie de marketing.
chiar maine o sa fac niste poze cu persoanele de la coada de la profi marasti (sens giratoriu) si o sa le trimit redactiei. vesnic acolo sunt cozi interminabile si noaptea la 23 (e non-stop) sa vedem cum ne explica domnul de la relatii publice regula de 4 persoane la coada.
eu nu am prins la profi coada mai mica de 7-8 persoane. uneori se intinde coada de la casa pana adanc printre rafturi. astea cu maxim 4 persoane la coada sunt povesti. cine frecventeaza lantul asta de magazine stiu despre ce vorbesc
nu mi se pare deloc agramata azea reclamatie....sunt curios anaful cand le face o vizita sa le traga o amenda, toate preturile se termina dupa virgula cu 9 si niciodata nu primesti rest, de aia eu nu mai cumpar din magazinu ala nenorocit sau din lantul lor de magazine....
Total agramată ? Serios. Unde ziceți voi că-i chiar atât de agramată ? Sau ideea vine din partea celor de la Profi ?
Că veni vorba: voi știți ce înseamnă "agramat" ? Dar "total"?
Agramata sau nu, sunt disperați ăștia de la Profi, încât au găsit si ei ocazia sa arate ceva. Profi, e un nume potrivit doar in ghilimele, atitudinea angajaților este, cu câteva excepții, aceeași in toată tara. Inclusiv ciupeala la preturi si cantar.
Este normal ca la profi in ferentari livezilor 27A sa fie program pana la ora 23 iar la mezeluri sa nu se mai serveasca de la ora 21:30 21:45?
Nu doar cei de la Profi sant aroganti,si scarbe,si la Billa e la fel,si la Penny,mai ales cind trebuie sa returneze restul de bani la client,mi se pare ca daca vreau sa-mi las restul de monede este decizia mea,nu hotaraste o scarba de la casa,sa nu imi dea restul!!!
@dilema: am patit si eu la profi de pe fabricii de zahar...era o suma 19,60 lei. si zice casiera, nu aveti 60 de bani? nu am. nu am sa va dau rest. da-ti-i pace si am plecat. nu suma e problema si situatia. dati draqu la casa monezi si bacnote de 1 leu ca vesnic nu au marunt. si taximetristii au mai mult marunt...sa fim seriosi.
Buna ziua îndată de1710 2016 ora 11 53 in magazinul profi Cluj str detunata 1 cumpărasem o sticla de nestea de1/5 L 'prețul pe raft era de 4;19 RON in schimb la casierie prețul plătit era de 4;49 RON oare cât ne mai furați la casierii stimați șefi de la Profi? I-am atras casieriței atenția referitor la preț ,am invitat șeful de magazin care era tot… Citeste mai departe
@Coco: asta inseamna furt, daca tu ai iesi cu o sticla din magazin atunci te-ar baga la bulau, cand ei fura din banii tai....*****.... vezi de ce boboru e prost, sarac si bolnav..... oare mai dormiti mult dragi rrumani.....
@andi: asa am patit si la debrecen la vecinii despresivi. la raft un pret la casa alt pret. mai mare.
pacat este faptul ca, domnu Gabriel nu a prezentat toata reclamatia in care domnisoara spune clar..si recunoaste faptul ca a intervenit un scandal..este oare pentru a lua apararea angajatilor? care defapt stiu doar sa se compoarte urat si sa jigneasca? si toti cei care au jignit se cred destepti dar defapt sunt doar niste oameni care tind sa cred ca… Citeste mai departe
hai sa fim seriosi ! cine e agramat aici ??? gasesti prin fituici care se cred ziare texte mult...muuult mai pline de greseli...chiar de exprimare nu numai de ortografie...Eu as fi foarte bucuros sa fie asa agramati cam 75% din concitadini...
Nu este pentru prima data cand angajatii de la Profi Manastur stau afara si fumeaza,in magazin se formeaza coada la casele de marcat.Stau cate 3-4 si unul serveste.
Daca intrebi de ce nu mai serveste si altcineva,iti raspund foarte obraznic.
Magazinul Profi a procedat foarte gresit publicand sesizarea fetei respective,ca magazin nu trebuie sa-si… Citeste mai departe
@Cami: ii doare-n ***** de voi rrumani PSBTHLIM, ca nu mai cumpar eu sau tu de la ei,...sunt destui prosti care oricum o sa cumpara....dar daca voi rrumanilor v-ati trezi si v-ati unii si intr-o zi pe saptamana sa nu mai intre nimeni in magazinu ala, atunci sa vezi ce frumos ar intoarce roata si comportamentul....asa cum nu mai cumpar nimic de la magazinele… Citeste mai departe
@andi: tu cumpara de la eldi franzela si de la richter antidepresive.
Cei de la profii in loc sa zica "clientul nostru, stapanul nostru" ei zic "clientul nostru este agramat". Asta spune totul despre ei
Nu conteaza ca doamna e agramata sau nu, conteaza ca aia de la profii sunt niste porci si toti stiu asta. Si la Lidl patesc deasta, dar de obicei cand vad angajatii ca se face coada, se mai deschide 1-2 case. Nu o cunosc pe femeia aia si cu toate ca n-am mai intrat intr-un profii de vreo 5 ani de zile, cred pe cuvant tot ce a zis, pentru ca pare cat… Citeste mai departe
Si mie angajatii Profi de pe strada Ion Mester mi-au furat stergatoarele de parbriz mi-au lipit pe masina banda dubla adeziva au sarit la bataie. Am sunat la politie si mai apoi pe domnul Gabriel Paslaru reprezentant Profi si mi-a spus ca asa furand vor sa descurajeze soferii care parcheaza pe parcarea lor, care de fapt nu e a lor, sa mai parcheze.… Citeste mai departe
Fiti seriosi eu de oricate ori ma duc pe la profi, ii coada de 10 oameni si ceilalti angajati stau si barfesc, cica punand marga pe raft, alti stau la tigara si la cafea, am stat cam o ora in profi, cand am intrat erau la tigara si cand am iesit tot cu tigarile erau in mana si ii barfeau pe ceilalti angajati. Deageaba tot apasa casiera pe buton sa vie… Citeste mai departe
Aceiasi situatie si la Profi-ul de pe Padin,Manastur.Angajatii prost instruiti,prost platiti,cum zicea cineva de pe aici, zici ca`s pe scaunul de tortura.Nervi intinsi,nerabdarea duce la asemenea cazuri.Una peste alta,cam in toate super-market-urile ii la fel.
Are dreptate doamna....la profi ala de pe dambovitei e uneori o coada de 15 persoane. De multe ori merge o singura casierie din cele 2. Sa nu mai vorbesc de profi din marasti(sens giratoriu) unde mereu e coada. Daca va zgarciti la un salariu minim pe economie ca mai mult nu le dati si sa tineti mai multe case deschise atunci permiteti ne
Lili arata-ne ȚÂȚELE sa vedem daca ai dreptate !
Poftim, aici sunt eu si cumparaturile facute, ca sa inteleaga toti ca nu am cumparat seminte. http://postimg.org/image/aa2627smt/
Ce frumos ii sa raspunzi in locul ei si sa te dai drept ea domnu client nemultumit care defapt esti foar un frustrat
Super tare poza cu lili, i-mi cer scuze draga. Bine ca pe langa seminte ai luat si un carnat. Fasolea ai uitat-o?
Ra.hatul ala de pe Ion Mester din Manastur se numeste magazin? Un spatiu mic, in care s-a inghesuit marfa cu duiumul, in care culoarele pe care circuli au o jumatate de metru si daca intalnesti o baba cu cosul, trebuie sa stai o ora sa-ti dea prioritate de trecere, nu mai spun ce loc "mare" este cand vanzatorii pun marfa pe rafturi. Aceeasi inghesuiala… Citeste mai departe