Program special de lucru cu publicul la Finanțele Publice, în perioada stării de urgență
Conducerea Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Cluj-Napoca informează contribuabilii că, pe perioada stării de urgență, programul de lucru cu publicul se va desfășura conform unui orar special.
Astfel, programul de lucru se va efectua în următorul intervar orar :
de luni până joi intre orele 8,30 – 14,00
vineri între orele 8,30 – 12,00
Totodată DGRFP Cluj-Napoca reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:
1. pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:
Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:
1.2. Depunere on-line
Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice
Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.
Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat. Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile la următorul link:
2. pentru efectuarea plăților, prin intermediul următoarelor servicii oferite de terți:
2.1. Internet banking;
2.2. www.ghiseul.ro;
Informații generale în domeniul fiscal și IT puteți obține prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.
Informații în scris pot fi obținute astfel:
a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;
b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:
- prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul Agenției - pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.
Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site.
Agenția Națională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfășoară în unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii contribuabililor.
Pe perioada stării de urgență, pot fi utilizate mijloacele electronice de comunicare
2 Comentarii
Mizerii umane, din 20 de ghisee deschise 2-3. In spate se bea cafeluta, se hohoteste, fraierii cu spatele aplecat sa auda ce spune scrofaciunea aroganta de la ghiseul cu geam gaurit. Tuva-n aripa, oare de nu se ridica poporul asta mamaligos sa va suteze de pana la Rosal si Salprest , la matura sa nu va opriti de loaza ordinare!
Program de alaptat. Mai luati si 100% salariu?
Faina viata!
Mi-ar placea si mie asa un job!