Miercuri 25 Decembrie

Programul și actele necesare pentru Casa Verde Fotovoltaice 2024. Ministerul Mediului: ,,Alocăm o sumă record”


Un buget de 2 miliarde de lei, a fost alocat de Ministerul Mediului, pentru acest an. Suma maximă pe care fiecare proiect aprobat o poate primi a fost majorată la suma de 30.000 de lei. Această măsură are ca scop stimularea utilizării energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.

„Astăzi am finalizat pregătirile pentru noua sesiune a programului „Casa Verde Fotovoltaice”. În acest an, alocăm o sumă record de două miliarde de lei și majorăm finanțarea de la 20.000 lei la 30.000 lei pentru fiecare proiect aprobat”, a scris Mircea Fechet pe Facebook.

Începând cu data de 27 septembrie 2024, românii se pot înscrie la programul Casa Verde Fotovoltaice pentru a beneficia de finanțare pentru instalare de panouri solare, potrivit anunțului din 20 septembrie 2024 a Ministrului Mediului, Mircea Fechet.

Calendarul înscrierilor pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024

  • 27 septembrie: Regiunea Nord-Vest;
  • 30 septembrie: Regiunea Centru;
  • 1 octombrie: Regiunea Nord-Est;
  • 2 octombrie: Regiunea Sud-Est;
  • 3 octombrie: Regiunea Sud;
  • 4 octombrie: Regiunea București-Ilfov;
  • 7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia;
  • 8 octombrie: Regiunea Vest;
  • 9 octombrie: Unități de cult.

Actele necesare pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024

  • Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru depunerea dosarului sunt:
  • Actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;
  • Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către -bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;
  • Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plata catre bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice.
  • Certificatul de atestare fiscala privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala işi are domiciliul.

Comentarii Facebook