Românii au făcut reclamații la OPC de Black Friday
După Black Friday 2015 au curs plângerule la OPC.
Cumpărătorii s-au plâns că produsele erau epuizate până ajungeau să finalizeze o comandă și că reducerile erau înşelătoare.
Comisariatul Bucureşti al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), care primeşte majoritatea reclamaţiilor de Black Friday, a înregistrat până luni, la ora 15.00, 36 de petiţii, majoritatea vizând cumpărături online. Promoţiile de Black Friday continuă însă toată săptămâna, iar comenzile online făcute deja urmează să fie livrate.
Reprezentanţii ANPC au precizat pentru Mediafax că reclamaţiile se depun la comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor unde îşi are sediul firma de la care a fost cumpărat produsul.
Plângerile numeroase ar urma să apară după livrarea produselor, pentru că apar neconformităţi între comandă şi ceea ce primesc, dar şi pentru neconcordanțe între prețurile de pe site și cel din realitate, potrivit Mediafax.
0 Comentarii