Românii cu conturi la cea mai mare bancă scapă de ghișee pentru actualizarea datelor! 400.000 de clienți, actualizați automat


Banca Transilvania simplifică experiența clienților cu actualizarea automată a datelor de la Direcția pentru Evidența Persoanelor


Banca Transilvania (BT) a implementat, în colaborare cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, un sistem automatizat pentru actualizarea datelor de identitate ale clienților. De la lansarea proiectului pilot în noiembrie 2023, au fost actualizate informațiile din documentele de identitate a peste 400.000 de clienți persoane fizice rezidente.

Datorită schimbului instant de date între BT și DGEP, clienții BT beneficiază de o experiență îmbunătățită: nu mai trebuie să se deplaseze la bancă pentru actualizarea informațiilor de identitate, procesul fiind acum realizat automat. Acest sistem eficientizează atât deschiderea de conturi pentru noii clienți – fie prin aplicația BT Pay, fie în agenții –, cât și actualizările periodice pentru clienții existenți.

Totuși, clienții BT trebuie să continue să actualizeze informații specifice care nu fac parte din acest proces automatizat, cum ar fi sursa fondurilor, schimbarea angajatorului, statutul de persoană expusă public (PEP), sau detalii legate de scopul relației de afaceri. Aceste actualizări pot fi realizate ușor prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii sau în unitățile BT.

Implementarea acestui proiect subliniază angajamentul BT de a simplifica relația cu clienții și de a aduce servicii bancare mai accesibile și eficiente în era digitalizării.

Comentarii Facebook