Sambata 2 Noiembrie

Sala Polivalentă Cluj vrea să își schimbe numele. Caută un brand puternic care să vină cu bani

 

Sala Polivalentă din Cluj ar putea să fie redenumită, dacă o firmă puternică va dori să investească. 

 

Conducerea Sălii Polivalente și-a propus să găsească un nume pentru arena care a organizat cele mai importante evenimente sportive din istoria Clujului. Este vorba despre o denumire comercială. Dorim să atașăm renumelui câștigat de sală un brand de succes, cu scopul comun de a susține și promova sportul. În întreaga lume există astfel de practică de a se realiza promovarea unor societăți sau a unei mărci prin achiziționarea dreptului de a numi o arenă sau un eveniment, pentru o perioadă definită de timp.

 

Ați auzit cu toții de Allianz Arena, unde joacă Bayern Munchen, sau poate de Dacia Arena, stadionul pe care evoluează formația italiană de fotbal Udinese. În Canada, Germania, Australia sau Statele Unite sunt zeci de arene cu nume sponsorizat. În România, această practică a pătruns de curând. La finalul anului trecut s-a deschis patinoarul construit de omul de afaceri Ion Țiriac. Numele acestuia este Telekom Arena.

 

Considerăm că suntem la rândul nostru un obiectiv atractiv. De la înființare, din 2014, Sala Polivalentă s-a impus ca o gazdă de calitate pentru toate tipurile de evenimente: sportive, muzicale, de business. Aici au bătut recorduri de audiență echipele naționale de handbal și baschet feminin, aici au fost aplaudați cei mai buni jucători de tenis ai țării, aici au concertat Julio Iglesias, Jose Carerras, James Blunt, Jean Michel Jare, Lara Fabian, Modern Talking și mulți artiști, aici au avut loc show-uri spectaculoase la Untold. Să nu uităm, Sala Polivalentă a găzduit un Campionat European de Gimnastică Artistică Masculin și Feminin și se pregătește să primească cea mai importantă competiție organizată vreodată de România, o grupă a EuroBasket 2017, Campionatul European de Baschet”, se arată în proiectul supus votului Consilierilor Locali, care trebuie să aprobe scoaterea la licitație a numelui. 

 

Noul sponsor al Sălii Polivalente va beneficia de spații publicitare în interior și exterior, iar sigla va fi amplasată într-un loc vizibil pentru transmisiunile 

Comentarii Facebook