Schimbare importantă pentru Banca Transilvania - FOTO
Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică.
Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică - galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.
BT a păstrat în cadrul identității de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate şi un mod prietenos de a transmite informații. Banca Transilvania rămâne, ca poziționare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT.
”Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susține cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” - declară Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania.
Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanței în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.
Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail. Banca Transilvania înseamnă, în primul rând, oameni: peste 7.300 de persoane în echipă şi peste 2,2 milioane de clienți. Media de vârstă a angajaților este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.
Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse şi servicii, fundații, competiții sportive, cafenea bancară şi pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziția 22, în urcare cu 20 de locuri față de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie a.c. de revista BIZ.
Top managementul BT este încrezător că rezultatele financiare foarte bune înregistrate de Banca Transilvania ani la rând au pregătit terenul pentru noi abordări şi proiecte de succes la nivelul întregului Grup Financiar, sub semnul noii identități vizuale.
8 Comentarii
La ce cozi au la bancomate... si ce tutze habarniste au la ghiseu exact de rebranding aveau nevoie. Banca low cost , cam asta e BT.
Poate n-ai lucrat cu BRD sau BCR de vorbesti asa, sa vezi la aia lentoare si impostura!
albastru cu galben amestecat si.... a iesit verde. sa speram ca e doar proasta fotografia
Asta inseamna sa ai angajati pe pile, incompetenti. Nici macar o sigla nu au fost in stare sa faca
nu angajatii au facut-o mai cap sec:
Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient,
naspa, mai bine vaceau in culorile drapelului ardelenesc daca tot se numeste banca transilvania.
Pune-ti ochelari taticu', ala chiar este steagul Transilvaniei cu albastru-rosu-galbeni, de sus in jos si nu din lateral etc. Mai mediteaza poate te prinzi!
am pus ba, si am si primit mail de la ei si culorile sunt in felu urmator ba:
rosu
negru
albastru
galben
ba rumanule ba