Se cumpără 18 autobuze electrice articulate pentru ruta Cluj-Napoca - Florești
Alte 18 autobuze electrice articulate pentru legătura între Cluj-Napoca și Florești, cu finanțare din PNRR. Valoarea contractului: peste 16 milioane euro, iar licitația a fost adjudecată.
Vorbim despre 18 autobuze electrice articulate SOLARIS Urbino, cu o lungime de 18 m și capacitate de 131 persoane, care vor ajunge la Cluj-Napoca în următoarele 12 luni. Licitația adjudecată către Solaris Bus & Coach SP. Z.O.O. se ridică la 83.131.020 RON și cuprinde, pe lângă vehicule, 6 stații de încărcare rapidă și 18 stații de încărcare lentă.
”Autobuze noi electrice pentru ruta Florești-Cluj Napoca vor avea o capacitate mai mare decât cele existente deja.
A fost adjudecată licitația pentru 18 autobuze electrice articulate cu finanțare din PNRR. Valoarea contractului: peste 16 milioane euro.
Vom avea 18 autobuze electrice articulate SOLARIS Urbino, cu o lungime de 18 m și capacitate de 131 persoane vor ajunge la Cluj-Napoca în următoarele 12 luni. Licitația adjudecată către Solaris Bus & Coach SP. Z.O.O. se ridică la 83.131.020 RON și cuprinde, pe lângă vehicule, 6 stații de încărcare rapidă și 18 stații de încărcare lentă”, a declarat primarul comunei Florești, Bogdan Pivariu.
Noile autobuze electrice, cu o capacitate mai mare decât cele existente deja la Cluj-Napoca, vor deservi ruta Cluj-Napoca - Florești și rutele din municipiu, în funcție de gradul de necesități. Acestea vor avea culoarea mov, la fel ca restul mijloacelor de transport din flota CTP Cluj-Napoca (imaginile de mai jos sunt doar pentru a ilustra modelul autobuzelor).
Pe lângă aceste 18 autobuze deja finanțate prin PNRR, alte 22 de autobuze vor ajunge la Cluj prin proiecte depuse în cadrul altor programe operaționale de finanțare din fonduri europene, totalul ridicându-se la 40 de autobuze.
Caracteristici tehnice:
- capacitate totală de transport: 131 persoane, din care 44 pe scaune
- spațiu pentru fotolii rulante
- rampă de acces
- lungime 18 m, înălțime 3,3 m, lățime 2,55 m
- fiecare 3 autobuze livrate vor fi însoțite de o stație de încărcare rapidă compatibilă cu soluțiile de încărcare deja existente în cadrul flotei CTP
Foto sunt exemplificare, dar cele care ajung la Cluj vor fi tot mov, asemeni celorlalte mijloace noi de transport în comun din flota CTP Cluj-Napoca
8 Comentarii
Sa vedem autobuzele pe Cetatii, dupa Ioan Rus spre Florilor..
Bună seara, să știți că ați făcut cea mai bună alegere, doar că va trebui să mai achiziționați și cateva autobuze scurte pentru traseele mai inguste din Florești. Despre proiectul metroului părerea mea este că nu merită să se construiască! Vă doresc mult succes în continuare și Doamne-ajută!
@Omu: Multumesc pentru parerea dumneavoastra. Voi tine cont de ce ati scris si voi comanda si cateva autobuze mai mici. De asemenea voi dispune oprirea lucrarilor la metrou, iar banii ii voi redirectiona catre asfaltarea si largirea altor strazi pentru un trai de viata cat mai bun. Va astept la vot pentru inca un mandat reusit!
Ce treaba avem noi cu favela aia? Sa mearga cu taxiul dacă isi permit.
@Kyro:
@Kyro: e foarte scump cu taxi. Cu masina e mai ieftin decat cu autobuzul :)
Iarasi Solaris??? Ba da zici ca nu mai exista alte autobuze decat chinezariile alea asamblate in Polonia
@Bruce Lee: Chiar mai ieftine si mai fiabile, chiar de marca. Dar astea is la pret de Mercedes si necesita multa mentenata, piese de schimb scumpe, garantie mica si costuri imense de service.