Se fac angajări la Aeroportul Internațional Cluj. Posturile au fost suplimentate de Consiliul Județean Cluj
Consilierii județeni au aprobat majorarea organigramei Aeroportului Internațional Cluj cu 15 posturi, față de cele 240 existente deja.
La Serviciul Securitate Aeroportuară se înființează 2 posturi de Referent de specialitate (în servicii de trafic aerian), gardul II, studii superioare, necesare pentru asigurarea în mod adecvat a activităţilor de reglementare şi de gestionare a sistemelor şi echipamentelor specifice de securitate aeronautică; 3 posturi de Agent de securitate aeroportuară, trepta II, studii medii, necesare pentru implementarea măsurilor de control - acces pe fluxurile de pasageri;
Compartimentul IT se reorganizează în Biroul IT şi se propune înfiinţarea a: 1 post de Şef Birou (inginer de sistem în informatică, II), studii superioare, necesar pentru organizarea şi coordonarea întregii activităţii de planificare şi organizare a sistemului informatic şi de telecomunicaţii din aeroport; 1 post de Referent (operator calculator electronic şi reţele), treapta III, studii medii, necesar pentru asigurarea achiziţionării, instalării, gestionării şi întreţinerii reţelei electronice din aeroport.
Compartimentul Control Financiar de Gestiune, Control Financiar Preventiv şi Audit Intern se reorganizează în Biroul Control Intern şi se propune înfiinţarea a: 1 post de Şef Birou (Auditor intern, I), studii superioare necesar pentru o mai bună coordonare, pentru realizarea obiectivelor de control intern/managerial.
Compartimentul Relaţii Publice se reorganizează în Biroul Relaţii Publice şi se propune înfiinţarea a: 1 post Şef Birou (specialist în relaţii publice, II), studii superioare; 2 posturi de Referent de specialitate (specialist în relaţii publice) treapta III, studii superioare, necesare pentru coordonarea tuturor activităţilor de creare, transmitere şi menţinere a unei imagini unitare a aeroportului, în acord cu politica generală a acestuia.
Compartimentul Resurse Umane, Arhivare se reorganizează în Biroul Resurse Umane, Arhivare şi se propune înfiinţarea a: 1 post de Şef Birou (specialist resurse umane, I) necesar pentru asigurarea şi menţinerea unui sistem unitar de resurse umane calificate şi competente pentru îndeplinirea obiectivelor aeroportului.
Compartimentul Protocol se reorganizează în Biroul Protocol şi se propune: înfiinţarea a 1 post de şef birou (referent de specialitate, II), studii superioare necesar pentru coordonarea activităţii de protocol şi asigurarea serviciilor pentru pasagerii VIP şi business; desfiinţarea a 1 post vacant de referent, treapta II, studii medii.
La Serviciul Operaţiuni Sol se propune înfiinţarea a : 2 posturi de Muncitor bagajist (încărcător descărcător) treapta II, respectiv treapta III, studii medii, necesare pentru deservirea simultană a mai multor aeronave pe aeroport ceea ce impune prezenţa unui număr adecvat de muncitori;
Compartimentul Reglementări se reorganizează în Biroul Reglementări prin înfiinţarea a: 1 post de Şef Birou (Referent de specialitate, I), studii superioare, necesar pentru asigurarea elaborării şi implementării reglementărilor interne şi internaţionale specifice activităţii de aviaţie civilă pe aeroport, în ceea ce priveşte desfăşurarea în siguranţă şi securitate a activităţii de aviaţie civilă pe aeroport;
La Atelierul Salvarea şi Stingerea Incendiilor se propune înfiinţarea a: 2 posturi de Agent salvare aeroportuară şi instalaţii de stins incendiu, treapta II, studii medii, necesare pentru asigurarea servicului de intervenţii PSI şi în situaţii de urgenţă. Indeplinirea obligaţiilor ce revin conform reglementărilor interne şi internaţionale în ceea ce priveşte asigurarea asistenţei PSI, coordonarea activităţilor specifice şi punerea în aplicare a Planurilor de acţiune PSI şi pentru Situaţii de Urgenţă;
Biroul Informaţii şi Asistenţă Operaţională se reorganizează în Compartimentul Informaţii şi Asistenţă Operaţională prin desfiinţarea următoarelor posturi vacante: 1 post de şef birou (referent de specialitate, II), studii superioare; 2 posturi de Referent (funcţionar informaţii clienţi), treapta III, studii medii.
La Biroul Achiziţii Publice se propune înfiinţarea a: 1 post de Referent de specialitate (expert achiziţii publice), treapta II, studii superioare, necesar pentru organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii specifice.
Toate aceste modificări au fost validate de consilierii județeni, în ședința de marți, 29 ianuarie.
10 Comentarii
N-aveti grija de posturile astea! Aveti ZERO sanse. Puteti suna la tel. daca vreti...vi se va spune sa aplicati pe site CV-ul pentru posturile disponibile. Pe site, nici un post disponibil. NICIODATA! Eventual posturile de bagajisti (discutabil si aici). Nici n-o sa aflati de angajari la aeroport...niciodata! Va garantez...:-)
BAFTA MARE!
Stiri… Citeste mai departe
Stiti cumva unde pot da de numere de telefon pentru a cere informatii detaliate cu referire la angajari? Multumesc!
Pe 29 ian a avut loc doar sedinta, insa nu s-ar aprobat oficial posturile...urmeaza :)
Nesimtiti sunteti....puneti-va in situatia lui.
Oare cum ati fi procedat in locul lui.
Nu are nici o vina.Vinovati sunt altii.
Vinovati suntem cu totii.Stati si cugetati.
MANAGEMENT DEFECTUOS !!! IN LOC SA ADUCA ZBORURI NOI LA CLUJ OFERIND FACILITATI,EI CRESC TAXELE SI SPAGILE IART COMPANIILE PLEACA LA MURES,ARAD,CRAIOVA,...SI TOTUL PE BANII NOSTRI....PANA CAND ?
ciceo nu e *****, e securist, ofiter cu epoleti!!! mai mult, face parte din cozile de topor anti-romanesti care fraternizeaza cu maghiarimea, mana lui dreapta la aeroport e un maghiar jegos infiltrat si ala de serviciile budei.
nimic nu e intamplator, copii!
*****ul ala de ciceo a pupat in toate regimele pulitice, fiti sigur ca nu prinde nimeni un post acolo care sa nu fie uns de *****.
...s-a ocupat de judanul de Ciceo de ocuparea posturilor...puteti fi siguri de asta!...
pai si unde aplici pt unul din posturile astea? sau mai mult ca sigur că n-ai nicio sansa sa prinzi un post.
cum se fac angajarile!!!!va spun eu ;pe baza pilelor relatiilor etc. caz concret un vecin sa angajat la aeroport dupa 2 ani de munca ca mecanic la un service auto ca mecanic [dar e neam cu ciceo david asa ca .......exact cum frate de al mecanicului sa angajat la pompieri din lacatus la 16 februarie de avea baiatul calitati de pompier,asa functioneaza… Citeste mai departe