Miercuri 18 Decembrie

Secretul din spatele succesului Farmec, explicat de directorul companiei(P)

 

Compania clujeană Farmec, este una dintre cele mai de succes afaceri din țară, în 2012 reușind să înregistreze o cifră de afaceri de peste 121 milioane lei.

A fost un an plin de provocari pe care l-am trecut cu bine. Am avut o cifra de afaceri de 120 milioane de RON, am avut o creștere cu peste 10% a cifrei de afaceri și pentru acest an ne propunem să realizăm o creștere de minim 10%”, a declarat directorul companiei, Mircea Turdean.

Directorul companiei a explicat că secretul din spatele succesului îl reprezintă investițiile în cercetare, dar și în personalul angajat.

Investim constant în oameni, avem 600 de angajați atât în Cluj cât și în țară. Investim în calitatea oamenilor cu care lucrăm, investim în fiecare an și în programe de dezvoltare a personalului, pentru a forma echipa pe care o avem”, a mai declarat Mircea Turdean.

Drept dovadă a succesului avut, compania a obținut locul 2 în Top 50 branduri românești, publicat de revista Biz, fiind surclasați doar de Borsec.

”Am fost personal la revista Biz unde am luat locul 2 ca cel mai bun brand românesc, după Borsec. Le-am zis organizatorilor: Da, suntem pe locul doi, dar în acest an ne propunem să fim pe locul întâi”, a mai precizat Turdean.

Producătorul de cosmetice se poate lăuda cu aprecierea produselor sale de către consumatorii din multe țări europene și chiar din Asia.

Exportăm produse în Japonia, Coreea, Emiratele Arabe Unite, Kuwait, iar în Europa suntem foarte bine priviți în Ungaria, Polonia, Ucraina, Republica Moldova”, a spus Turdean.

Pentru 2013, producătorul clujean își propune o creștere cu minim 10% a cifrei de afaceri, iar investițiile sunt direcționate către dezvoltarea unor noi produse.

În 2013, investițiile noastre vor fi direcționate către cercetare și dezvoltare de produse noi, către modernizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de fabricație, dar și către lărgirea parcului de mașini de distribuție sau modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca. În plus, ne continuăm strategia de creștere a afacerii prin extinderea distribuției naționale și internaționale, astfel încât să consolidăm la nivel global prezența companiei Farmec cu mărci de renume din portofoliul nostru”, a mai declarat directorul companiei.

Comentarii Facebook