Duminica 22 Decembrie

Tot ce trebuie să faceți pentru a încheia un contract de servicii cu Compania de Apă Someș SA

Ghid complet pentru contractarea serviciilor de apă și canalizare de la Compania de Apă Someș SA

Contractarea serviciilor de  alimentare cu apă și canalizare

Branșarea (legarea) locuitorilor din localitățile unde s-au finalizat recent lucrări de introducere a rețelei de apă sau canalizare, se va face după o serie de demersuri pentru a putea beneficia de aceste servicii.

Astfel, viitorii abonați sunt îndrumați să respecte următorii pași:

 1.     Solicitare Aviz de principiu de la Compania de Apă Someș S.A.

Acte necesare:

- Cerere/formular cere aviz; (online pe pagina web casomes.ro sau la sediul Companiei)

- Act de identitate proprietar (copie);

- Extras de Carte Funciară de informare, nu mai vechi de 90 zile (copie);

- Adeverință eliberată de către Primărie – pentru imobilele neîntabulate situate în zona rurală;

- Certificat urbanism pentru imobilele construcții noi;

- Plan de încadrare în zonă scara 1:5000;

- Plan de situaţie, scara 1:500 care conține inventarul de coordonate STEREO 70 ce delimitează conturul imobilului;

- În cazul imobilelor cu mai mult de 4 apartamente și pt. debit hidranți, breviar de calcul pentru aprobarea debitelor pentru stingerea incendiilor însușit de proiectant conform SR 1343-1/2006.

- În cazul solicitărilor de realizare de branșamente noi, se vor monta următoarele categorii de contoare:

a.      Contoare electronice DN 20 mm pentru branșamente în Cluj-Napoca;

b.      Contoare electronice DN 15 mm pentru branșamente în localitățile: Florești, Apahida, Baciu, Chinteni, Feleacu, Sălicea;

c.      Contoare mecanice DN 15 mm pentru branșamente la consumatorii casnici de pe raza localităților rurale altele decât cele menționate la punctul doi.

2.     Avizare proiect

După obținerea avizului de principiu, solicitantul trebuie să realizeze un proiect întocmit de o persoană sau o firmă autorizată. Proiectul se transmite pentru avizare la Compania de Apă Someș.

3.     Executarea lucrării

În baza proiectului avizat, solicitantul asigură execuția lucrării (branșare/racordare), inclusiv a căminului de branșare/racordare (unde este cazul), pe cheltuială proprie, printr-o firmă autorizată.

4.     Recepție lucrării

După finalizarea lucrării, solicitantul va cere Companiei de Apă Someș recepția lucrării. Reprezentanții Companiei de Apă Someș S.A. desemnați, vor verifica dacă lucrările au fost realizate conform documentaţiei tehnice avizate şi a Avizului de Principiu, se va verifica şi prelua Cartea tehnică a construcţiei. Cartea tehnică a construcției este întocmită de către executantul lucrării. În cazul în care lucrarea a fost executată conform cerințelor impuse în proiect, se emite procesul verbal de recepție.

5.     Semnarea contractului

În baza Procesului verbal de recepţie tehnică se va încheia contractul de furnizare între Compania de Apă Someș S.A. și utilizator și se va plăti contorul.

6.     Montarea contorului

Montarea contorului se va face exclusiv de către reprezentaţii autorizaţi ai Companiei de Apă Someș S.A. după încheierea contractului de prestări servicii cu CAS S.A. în baza unei programări. După montarea contorului, reprezentantul Companiei de Apă Someș S.A. va sigila contorul.

Screenshot 2024-10-24 093827.png

Comentarii Facebook