Tot ce trebuie să faceți pentru a încheia un contract de servicii cu Compania de Apă Someș SA
Ghid complet pentru contractarea serviciilor de apă și canalizare de la Compania de Apă Someș SA
Contractarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare
Branșarea (legarea) locuitorilor din localitățile unde s-au finalizat recent lucrări de introducere a rețelei de apă sau canalizare, se va face după o serie de demersuri pentru a putea beneficia de aceste servicii.
Astfel, viitorii abonați sunt îndrumați să respecte următorii pași:
1. Solicitare Aviz de principiu de la Compania de Apă Someș S.A.
Acte necesare:
- Cerere/formular cere aviz; (online pe pagina web
casomes.ro sau la sediul Companiei)
- Act de identitate proprietar (copie);
- Extras de Carte Funciară de informare, nu mai
vechi de 90 zile (copie);
- Adeverință eliberată de către Primărie – pentru
imobilele neîntabulate situate în zona rurală;
- Certificat urbanism pentru imobilele construcții
noi;
- Plan de încadrare în zonă scara 1:5000;
- Plan de situaţie, scara 1:500 care conține
inventarul de coordonate STEREO 70 ce delimitează conturul imobilului;
- În cazul imobilelor cu mai mult de 4 apartamente
și pt. debit hidranți, breviar de calcul pentru aprobarea debitelor pentru
stingerea incendiilor însușit de proiectant conform SR 1343-1/2006.
- În cazul solicitărilor de realizare de
branșamente noi, se vor monta următoarele categorii de contoare:
a.
Contoare
electronice DN 20 mm pentru branșamente în Cluj-Napoca;
b.
Contoare
electronice DN 15 mm pentru branșamente în localitățile: Florești, Apahida,
Baciu, Chinteni, Feleacu, Sălicea;
c.
Contoare
mecanice DN 15 mm pentru branșamente la consumatorii casnici de pe raza
localităților rurale altele decât cele menționate la punctul doi.
2.
Avizare proiect
După obținerea avizului de
principiu, solicitantul trebuie să realizeze un proiect întocmit de o persoană
sau o firmă autorizată. Proiectul se
transmite pentru avizare la Compania de Apă Someș.
3.
Executarea lucrării
În baza proiectului avizat, solicitantul asigură
execuția lucrării (branșare/racordare), inclusiv a căminului de
branșare/racordare (unde este cazul), pe cheltuială proprie, printr-o firmă
autorizată.
4.
Recepție lucrării
După finalizarea lucrării, solicitantul
va cere Companiei de Apă Someș recepția lucrării. Reprezentanții Companiei de
Apă Someș S.A. desemnați, vor verifica dacă lucrările au fost realizate conform
documentaţiei tehnice avizate şi a Avizului de Principiu, se va verifica şi
prelua Cartea tehnică a construcţiei. Cartea tehnică a construcției este
întocmită de către executantul lucrării. În cazul în care lucrarea a fost executată conform
cerințelor impuse în proiect, se emite procesul verbal de recepție.
5. Semnarea
contractului
În baza Procesului verbal de recepţie
tehnică se va încheia contractul de furnizare între Compania de Apă Someș S.A.
și utilizator și se va plăti contorul.
6. Montarea
contorului
Montarea contorului se va face exclusiv de către reprezentaţii autorizaţi ai Companiei de Apă Someș S.A. după încheierea contractului de prestări servicii cu CAS S.A. în baza unei programări. După montarea contorului, reprezentantul Companiei de Apă Someș S.A. va sigila contorul.
1 Comentariu
O lae 6 pasi, doar unul:
1.Pus foc la labari