Un nou retailer de mobilier si decoratiuni? Naturlich! (P)
Cu o investiţie de 500.000 de euro, producatorul roman de mobilier Larix a inaugurat in Cluj-Napoca la sfarsitul saptamanii trecute un nou concept de retail de mobilier si decoratiuni, sub numele Naturlich.
Acesta functioneaza in cadrul Ambient si doreşte să se distingă prin servicii superioare de livrare, preţuri competitive pentru produse şi, mai cu seamă, prin absenţa cuvântului "nu" din relaţia cu clienţii. "Când vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, vom răspunde mereu "Naturlich" la toate solicitările clienţilor noştri. Viziunea noastră urmăreşte schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relaţiilor cu clienţii. Mizăm pe înţelegerea dorinţelor celor care ne calcă pragul şi pe faptul că, indiferent de solicitare, noi vom putea veni cu răspunsul potrivit", spune Zsolt Bereczki, directorul general al companiei Larix.
Serviciile specifice oferite de Naturlich vor consta în consilierea clienţilor, pentru ca aceştia să îşi amenajeze casa mult dorită într-o manieră practică, dar în egală măsură estetică şi inteligentă; livrarea în maxim 48 de ore a pieselor cumpărate; personalizarea de mobilier, în funcţie de dorinţele distincte ale clienţilor, precum şi servicii de montaj, la domiciliul clientului. Toate acestea stau sub semnul unei politici de preţuri orientate înspre consumator.
"Dorim să oferim clienţilor produse de calitate, la cel mai bun preţ de pe piaţă. Vom miza pe a oferi mereu mai mult decât concurenţa, în cazul oricărui produs ori serviciu. Ne dorim ca toţi cei care ne trec pragul să trăiască o experienţă frumoasă de selectare şi achiziţie a pieselor de mobilier sau a decoraţiunilor şi sperăm să se simtă ca acasă în magazinele noastre", afirmă Zsolt Bereczki.
Primul magazin Naturlich a fost inaugurat la Cluj-Napoca, iar planurile companiei sunt de a transforma întreaga reţea deţinută în ţară în conformitate cu noua imagine.
"În prezent, avem opt magazine proprii şi alte 49 de magazine partenere ale fabricilor Larix, în mai multe judeţe din România. Perspectiva noastră pentru următorii cinci ani este de a avea magazine Naturlich în toată ţara, cel puţin câte unul în fiecare judeţ", confirmă Victoria Cadar, director comercial al companiei.
Investiţia Larix în rebrandingul magazinului din Cluj-Napoca s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro, iar oferta acestuia cuprinde atât produse realizate în fabricile proprii ale companiei, cât şi produse provenite de la alţi distribuitori sau producători. Au fost susţinute sesiuni speciale de instruire a personalului, pentru ca toţi consilierii din magazin să cunoască temeinic produsele şi beneficiile acestora şi să le pună cât mai bine în valoare.
Compania va investi în continuare şi în cursuri de vânzări atestate pentru angajaţii săi.
La Cluj, în prezent, magazinul funcţionează cu 15 oameni, dar conducerea companiei va face şi alte angajări, pentru a asigura consultanţa şi serviciile de înaltă calitate promise clienţilor. Numărul total de angajaţi al companiei Larix din acest moment, la nivel de ţară, este de 500 de oameni (în magazine şi cele patru fabrici).
Brand-ul Naturlich a fost dezvoltat de compania de strategie şi design de brand BrandTailors, din Bucureşti.
"Procesul de creare a acestui brand s-a bazat pe activităţi complexe de audit asupra mărcii şi asupra categoriei din care face parte, pe workshop-uri strategice, menite să evidenţieze obiceiurile de cumpărare şi caracteristicile cumpărătorilor, iar soluţia propusă de consultanţii companiei noastre a fost aceea de a poziţiona pe piaţă un magazin "nemţesc" cu suflet "românesc", de unde şi numele cu fonetică germană Naturlich, care se traduce în limba română prin desigur sau bineînţeles. Acest brand este el însuşi un răspuns afirmativ la orice probleme apărute odată cu nevoia de mobilare şi decorare a casei", explică Beatrice Daniş, Brand Strategist BrandTailors.
0 Comentarii