Un parc de 5 hectare, cu 700 de copaci maturi și o grădină japoneză pe acoperiș sunt doar câteva dintre elementele inovatoare care vor transforma zona Carbochim din Cluj-Napoca într-un proiect urban de referință. RIVUS, un proiect de reconversie urbană propus de IULIUS și Atterbury Europe, va integra funcțiuni diverse, inclusiv retail, birouri, servicii, cultură și spații de relaxare. Investiția, estimată la 500 de milioane de euro, va adăuga un nou capitol în dezvoltarea orașului, oferind locuitorilor un spațiu modern, sustenabil și conectat la natură.
Parcul de 52.000 de metri pătrați va deveni un loc de relaxare pentru vizitatori, integrând o vastă varietate de plante și copaci. Proiectul va include și un parcurs direct spre râul Someș, oferind o interacțiune unică cu natura. „RIVUS este un proiect cu anvergură regională, cea mai mare investiție pe care am realizat-o până acum, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.
Proiectul va integra integra și un parc generos și o grădină japoneză pe acoperiș, un spațiu care va adăuga valoare zonei și va aduce un element de unicitate în Cluj-Napoca.
Printre atractivităţile proiectului se numără și o grădină japoneză pe acoperiș, un spațiu verde rar întâlnit în România, care va contribui la crearea unui mediu relaxant, integrat perfect cu arhitectura modernă a proiectului. De asemenea, RIVUS va include și o varietate de soluții de divertisment și cultură, precum un centru de live arts și o sală de spectacole, pentru a adresa nevoile unei comunități diverse.
Pe lângă aspectele verzi și culturale, proiectul va adăuga un hipermarket Auchan de nouă generație, care va reprezenta un concept inovativ adaptat viziunii RIVUS.
„Noul hipermarket Auchan din Cluj-Napoca marchează o premieră în rețeaua noastră, fiind proiectat ca un veritabil concept store - un format de nouă generație, revizuit și adaptat profilului clienților care vor frecventa acest proiect inovator. În oferta magazinului se vor găsi în continuare gamele specializate și produsele emblematice Auchan, dar și un sortiment extins de produse bio, eco și pentru o alimentație sănătoasă, un nou concept de florărie, zonă de servit masa și produse take-away, precum și un parcurs de cumpărături optimizat. Avem convingerea că Auchan RIVUS va oferi clienților o experiență modernă, rămânând fideli angajamentului nostru de a asigura prețuri mici și un comerț sustenabil în fiecare zi. Suntem bucuroși că putem aduce diferența Auchan în și mai multe magazine din Cluj”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
RIVUS va deveni cel mai mare centru de retail din România, cu o suprafață închiriabilă de 145.000 mp și va include peste 400 de magazine, dintre care multe premiere regionale și naționale. În plus, vor fi disponibile mai multe restaurante-concept, cafenele și facilități de entertainment pentru toate vârstele, inclusiv un cinematograf de ultimă generație.
Proiectul va include și soluții moderne de mobilitate, cum ar fi pasarele pietonale și un pod rutier peste râul Someș, precum și piste de biciclete și multiple locuri de parcare.
RIVUS este un proiect ambițios care promite să devină un punct de referință pentru Cluj-Napoca, oferind o combinație perfectă între urbanismul modern, natura integrată și facilități de top.
9 Comentarii
Cata verdeata in poza aia, imi aduce aminte de filmul ala cu Will Smith, I am legend.
Si asta e ceva combinatie de-a lui Boc si a mafiei lui? Va costa 15 milioane de euro ca si cel din Zorilor?
falimente si blesteme sa va mance securijti imputiti!
apare fix o *****
Da s au tăiat livezile Clujului STELUȚA DEALUL MORII POLOCSIOI SE TAIE ZONELE FOSTE DE AGREMENT A CLUJENILOR HOIA ȘI FĂGET S AU FĂCUT BLOCURII ȘI ACUM PLANTĂM BOOON ****E
TOT MAI BINE VA FII DECÎT PARAGINA CARE A RĂMAS DUPĂ CARBOCHIM ȘI UNIRIA
@LULU:
Au fost lăsate voit în paragină să poată fi achiziționate la preț de bagău la fel ca toate fabricile doar ptr.terenurile bune de BLOACE...
Cate blocuri / apartamente faceti in zona?