UNIQA Asigurari simplifica procesul de solutionare a daunelor. AFLĂ despre ce este vorba (P)
UNIQA Asigurari simplifică procesul de solutionare a daunelor cu valori mici, pentru a veni în sprijinul clienților.
UNIQA Asigurari adopta o cultura centrata pe client si urmareste permanent cresterea gradului de satisfactie a acestuia prin implementarea de masuri menite sa creeze o relatie stabila si de incredere, lasand grija protectiei bunurilor si persoanelor dragi pe seama unui asigurator puternic si profesionist.
Ca urmare a imbunatatirii si totodata simplificarii proceselor interne care structureaza activitatea de solutionare a daunelor, UNIQA a implementat, incepand cu aceasta luna, o noua metoda de instrumentare a daunelor cu valoarea mai mica de 2.000 RON, pentru asigurarile de locuinte si politele CASCO detinute de persoanele fizice.
Astfel, daca valoarea estimata a unei daune nu depaseste 1.000 RON despagubirea va fi acordata fara efectuarea unei constatari si fara a solicita clientului documente. In cazul in care valoarea estimata a daunei se situeaza intre 1.000 si 2.000 RON, pentru despagubire va fi necesar un minim de documente solicitate clientului in format electronic, cel mai adesea fotografii ale daunei respective. Prin noul flux de lucru timpul de solutionare a daunelor se reduce semnificativ, iar plata se efectueaza in maxim 2 zile lucratoare de la acceptarea sumei de catre client.
Acest mod simplificat de instrumentare si lichidare rapida a daunelor se aplica pentru primul eveniment avizat intr-un an de asigurare.
”Dorim ca serviciile UNIQA in Romania sa se ridice la standardele de calitate ale UNIQA Insurance Group si sa fie cartea noastra de vizita in fata clientului. Este evident ca activitatea legata de solutionarea daunelor are un rol foarte important si reprezinta momentul in care un produs intangibil, cum este polita de asigurare, isi arata adevarata valoare. De aceea, acordam o atentie deosebita pentru eficientizarea si perfectionarea acestui capitol si ne bucuram de rezultatele pe care deja le observam, in luna septembrie avand cel mai mic numar de petitii in comparatie cu principalii nostri competitori”, a declarat Franz Weiler - CEO UNIQA Asigurari.
In momentul unei daune, clientii UNIQA pot contacta Call-Center-ul UNIQA la numarul de telefon 0374.400.400 sau prin e-mail la adresa info@uniqa.ro pentru a aviza dauna si pentru a oferi consultantilor UNIQA mai multe informatii despre evenimentul intamplat.
Despre UNIQA
UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere și de persoane.
UNIQA Asigurări se numără printre liderii pieței românești de asigurări generale și furnizează servicii pentru peste 470.000 de clienți, oferind un portofoliu complet de produse care respectă nevoile clienților și tendințele pieței. Compania se preocupă permanent și acordă o mare importanță dezvoltării de produse și de soluții de asigurări integrate, adaptate nevoilor actuale și stilului de viață modern și dinamic.
În 2010, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață, lansând compania UNIQA Asigurări de viață. Cu produse de asigurare de viață mixte, la termen și de grup, dar și cu experiența și know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respectă nevoile fiecărui client în parte, găsind soluțiile de asigurare potrivite.
Despre UNIQA Insurance Group
UNIQA Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai importante și dinamice grupuri de asigurări din Europa Centrală și de Est. Cu aproximativ 40 de companii în 19 țări și 22.000 de angajați, UNIQA oferă servicii de asigurări pentru 10 milioane de clienți. În Austria, UNIQA deține o cotă de piață de 22% și a fost desemnată timp de zece ani cea mai de încredere companie de asigurări, conform studiului anual al publicației Reader’s Digest. Cu UNIQA și Raiffeisen Insurance, Grupul deține două branduri puternice, care îi oferă o bază solidă pentru creșterea viitoare. UNIQA operează în 15 țări din Europa Centrală și de Est: Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Kosovo, Croația, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina și Ungaria. De asemenea, Grupul deține companii de asigurări în Italia, Elveția și Liechtenstein.
1 Comentariu
Mai ,nemernicilor prima data platiti cei care au avut daune si se judeca cu voi iar dupa acee faceti-va reclama(casco de 6000eur/an) ,,buni platnici ce sunteti'm!Hai sictir!