URSUS se apără: Noi susținem și Clujul în competiția Capitală Culturală Europeană 2021
URSUS a reacționat după acuzațiile că susține numai Timișoara în lupta pentru titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.
”Ursus Breweries deţine atât marca URSUS cât şi marca Timişoreana, două mărci româneşti de tradiţie, cu care ne mândrim şi care au crescut şi evoluat an de an, atingând statura de mărci naţionale, apreciate de toţi românii, dar şi cu recunoaştere internaţională. Suntem o companie a cărei activitate este legată atât de Cluj, cât şi de Timişoara, aşa încât ne propunem să susţinem în mod echivalent comunităţile locale. Acţiunile de susţinere au la bază protocoale de colaborare cu primăriile respectivelor oraşe, prin care se decid, de comun acord, activităţile care vor fi susţinute la nivel local, prin mărcile de bere din portofoliul nostru.
Astfel, în Cluj a fost încheiat un protocol de colaborare cu Primăria Cluj-Napoca încă din mai 2011, pentru o perioadă de trei ani. În baza acestui protocol au fost susţinute activităţi precum Zilele Clujului şi manifestările din preajma sărbătorilor de iarnă. Mai mult, în plus faţă de evenimentele pe care URSUS le susţine în mod tradiţional, cum ar fi festivalul de film TIFF, începând cu 2012 a fost încheiat un acord separat cu Asociaţia ”Cluj-Napoca – Capitală Culturală Europeană”, acord de susţinere a municipiului în cursa pentru titlul de Capitală Culturală Europeană 2021. La începutul lui 2013, s-au purtat deja discuţii cu reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca pentru prelungirea acestui protocol de colaborare şi continuăm discuţiile în acest sens, fiind convinşi că buna noastră colaborare cu autorităţile şi societatea civilă va continua într-un parteneriat pe termen lung.
Protocolul cu Primăria municipiului Timişoara, la care se face referire în presa din aceste zile, a fost încheiat în 2012, tot pentru o perioadă de 3 ani, şi prevede susţinerea unui spectru larg de activităţi, cum ar fi evenimente cu caracter local, pe care marca Timişoreana le susţine în mod tradiţional: Serbările Timişoreana, Zilele Timişoarei, Festivalul Inimilor. Totodată, s-a discutat doar de principiu cu reprezentanţii Primăriei Timişoara ca, în cadrul acestui protocol, nu separat precum este în cazul Clujului, să sprijinim o serie de activităţi legate de participarea municipiului în cursa de Capitală Culturală Europeană. Cu alte cuvinte, spre deosebire de Cluj, nu a fost agreat niciun protocol specific de sprijin pentru Timişoara în competiţia pentru Capitala Culturală Europeană 2021 şi nu desfăşurăm astfel de activităţi specifice cu un partener local din Timişoara”, se arată într-un comunicat URSUS.
Compania mai susține că ”informaţia vehiculată în mass media că sprijinim cu 300.000 de Euro doar participarea municipiului Timişoara în cursa pentru Capitala Culturală Europeană este complet eronată şi sperăm să transmitem cât mai clar acest lucru. După cum spuneam, această sumă acoperă un întreg şir de evenimente şi proiecte locale în Timişoara, susţinute de marca Timişoreana, similar cu proiectele desfăşurate în Cluj, susţinute de marca URSUS, pentru investiţii de acelaşi ordin de mărime, cu sume echivalente.
În ceea ce ne priveşte, în calitatea noastră de companie internaţională cu o prezenţă puternică în comunităţile locale reprezentative pentru mărcile noastre, suntem interesaţi să promovăm programe, proiecte şi activităţi care să dezvolte respectivele comunităţi. Atât în Cluj, cât şi în Timişoara, avem o prezenţă locală puternică, avem mărci locale de care suntem mândri şi pe care le susţinem prin toate activităţile noastre. Suntem atenţi să promovăm un sprijin echilibrat pentru comunităţile în care suntem prezenţi, iar sumele investite în astfel de evenimente sunt întotdeauna similare. De asemenea, protocoalele de colaborare sunt încheiate de către companie (Ursus Breweries), în timp ce prezenţa la nivel local şi comunicarea se construiesc prin intermediul mărcilor specifice fiecărui oraş: URSUS în Cluj şi Timişoreana în Timişoara”.
5 Comentarii
Sean Bean zice cel mai adevarat mai jos.....si oricum nu mai beau bere de mult pt ca nici berea indiferent de marca sau producator sau oras unde se face nu mai e ce a fost cindva . acuma berea e pastila clara.mai bine beau jinars si vin productie proprie:)iar astia de mai sus ex simbolul Clujului sa putrezeasca in FALIMENT.
Foarte bine, macar sponsorizeaza evenimente culturale, indiferent unde sunt ele. Toti clujenii stim si simtim ca URSUS nu (mai) este un simbol al Clujului ci doar o bere din multime.
Astia de la ursus is niste mizerii umane
Cautati pe net si vedeti cum este amplasat Guiness In centrul Dublin !! Si ei se mandresc cu asta.Au in cuprinsul fabricii policinica lor ,muzeu alte utilitati pentru salariatii lor Chiar daca nu mai au unitati productive atat de mari cat au fost in oras, tot ansamblul s-a tranformat in Guinness Storehouse, the "Home of Guinness", is Dublin's most… Citeste mai departe
RUSINE URSUS AU LUAT FABRICA DE LA CLUJ SI ACUM SE FACE BERE LA BUZAU PE UN VECHI CIMITIR MOTIVUL CA NU MAI AU DREPTUL SA PRODUCA IN CENTRU ORASELOR DA R PE CIMITIRE AU DREPTUL