Vacanță de coșmar pentru clujeni în Grecia. ”Am plătit patru stele și am ajuns la 2. Ei au spus că sunt patru stele economice”


Mai multe familii din Cluj-Napoca au plătit o vacanță în Grecia, pe insula Creta, la un hotel de patru stele, cu all inclusive, si sustin ca atunci când au ajuns acolo au dat peste camere murdare și un hotel de 2 stele. 

Administratorii hotelului le-au spus că hotelul este unul modest cu patru stele economice și dacă vor ceva mai bun, atunci să mai scoata bani din buzunar. 

Screenshot_2022-08-02-13-11-50-51_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Este vorba de un grup de 9 persoane și un copil de 5 luni, care au cumparat o vacanta de 7 nopți, în Grecia, pe insula Creta, la hotel Manos Maria.

Hotelul trebuia sa fie unul de 4 stele, all inclusive. Totul a decurs bine pană în momentul în care am ajuns la hotel, acesta fiind sub orice fel de așteptare. Începând de la angajați, servicii, mancare, curățenie etc. 

Culmea este că în urma primei reclamații că încăperile nu sunt curățate deloc la check-in (inclusiv panze de paianjen, pahare cu ruj și cafea, fire de par în pahare, chiuveta și alte mizerii) femeia de serviciu a luat cănile de cafea din camera, le-a dus într-un birou si pur i simplu le-a șters cu un prosop și le-a dus înapoi.

Soția mea văzând acest lucru, a urmat un scandal monstru. A fost anunțată firma din Cluj, aceștia mi-au spus sa vorbesc eu cu partenerii lor din Grecia. Practic m-au pasat. Au urmat 2 zile de mesaje și telefoane în toate părțile.

Am ajuns să ni se propună să ne mute la un hotel de 3 stele și să plătim în plus. Asta noi plătind un hotel 4 stele, adică superior. La primul telefon vorbit la agenție, doamna Mariana, angajata agenției, a râs la telefon în momentul în care i-am spus ca hotelul oferit de ei, nu este deloc ok. Spunându-mi că nu este responsabilitatea lor, ei nu au treaba cu hotelul, practic ei și-au luat banii și restul e treaba mea. Mai mult, am primit răspuns din Grecia că hotelul la care am fost cazați nu este hotel de 4 stele, noi plătind 4 stele. Ca urmare, se va face reclamație la OPC și în urma discuției cu un avocat se va deschide proces.

Agenția e din Cluj. Intamplator, am găsit o alta doamna doctor din cluj cu exact aceeași problema”, ne-a relatat Cristian Crișan.

IMG20220801150438.jpg

UPDATE

Reprezentantii agentiei ne-au trimis un e-mail in care sustin ca informatiile furnizate nu sunt reale. Il redam integral, asa cum a fost trimis.

Va scriem cu privire la știrea apărută azi pe site-ul dvs, în legătură cu vacanta din Creta a turiștilor agenției de turism. Articolul este fals, nu are legatura cu realitatea.Consideram ca un astfel de demers jurnalistic are doar scopul de defaimare al agenției de turism, este unul  nelegal, apt sa ne aducă reale prejudicii. În cazul în care nu retrageți de indata articolul de pe site ul dvs, ne vedem nevoiți sa demaram procedurile legale care se impun într-o atare situație pentru remedierea și acoperirea prejudiciilor suferite.

Comentarii Facebook