Wizz Air a pierdut toate bagajele zborului Londra - Cluj-Napoca / UPDATE: Wizz Air își cere scuze
UPDATE
”Wizz Air confirmă că din cauza unei situaţii nefericite, bagajele pasagerilor de pe zborurile W6 3304 de la Londra Luton la Cluj-Napoca şi W6 3754 de la Londra Luton spre Craiova (din data de 22 ianuarie 2018) nu au ajuns la aeroporturile de destinaţie. Wizz Air, împreună cu furnizorul de servicii de handling de la sol, au demarat imediat o serie de proceduri pentru a identifica bagajele pierdute. Cât de curând posibil, bagajele vor fi transportate de către o firmă autorizată la adresele de domiciliu.
Wizz Air îşi cere scuze pentru orice inconvenient cauzat şi asigură pasagerii că face tot ce îi stă în putinţă pentru a-i ţine la curent cu privire la situaţie şi le oferă întreaga asistenţă”, precizează oficialii Wizz Air.
---------------------
Călătorii zborului Londra - Cluj-Napoca, de duminică seara, au rămas fără bagaje, în locul lor ajungând la Cluj bagajele celor care zburau de la Londra la Craiova.
Unul dintre călători ne-a relatat că zborul trebuia să decoleze duminică seara, la ora 19.00, dar a fost amânat două ore. ”Când am ajuns pe Aeroportul Cluj, în jurul orei 2.00, am aflat că în locul bagajelor noastre au venit cele care trebuiau să plece la Craiova. Nu ne-a spus nimeni unde sunt bagajele noastre, dar am tras concluzia că ale noastre sunt la Craiova, dacă ale lor au ajuns la Cluj. Am discutat aseară cu o angajată, dar eram 100 de oameni cu această problemă. A fost aglomerație mare și am renunțat. Am mers luni diminerața la Aeroport pentru a face actele de recuperare a bagajelor”, ne-a mai spus Simion B., care s-a trezit cu cele șase bagaje pierdute.
”Pe pista din Londra, avioanele erau unul lângă altul, așa că deducția logică este că sunt la Craiova. Toate bagajele de la Craiova sunt la Cluj”, a mai spus clujeanul.
Cursa W63304 trebuia să decoleze la ora 19.00 și a plecat la ora 20.50.
10 Comentarii
SA VINA RYAN-AIR LA CLUJ !!!!!!!
Rog a fi sesizat ANPC Cluj 0264 431 367
s au sediul central
ANPC BUCURESTI 021 9551
Si va asigur ca asa amenda platesc de numai fac ei asa ceva plus ca cei care au gresit vor fi
da ti afara de superiorii WIZZ AIR
Eu de exemplu nu doresc sa fie amendati, ci sa primesc eu bagaj + despagubiri.
Compania nu are nici o vină. Nu angajații Wizz au încurcat borcanele ci englezii. Dar cu limba română ce ai?
@omfg like!
Compania de handling e vinovata asa ca nu mai tot mancati rahat legat de Wizz.. se poate intampla oricarei companii aeriene!
la low cost mai aveti pretentii sa va si ajunga bagajele la destinatie?:))
Ce bolovan poti sa fi
Nu zău:))
Chiar asa habauci sunt englezii astia?