Festivalul german de la Cluj a avut 14.000 de participanți - FOTO
Festivalul german de la Cluj-Napoca, din perioada 2 - 4 octombrie, a avut 14.000 de participanți.
Cifrele arată că s-au vîndut 5000 de cârnați și 2500 de litri de bere nemțească, în cadrul celei de-a patra ediții a Festivalului de Toamnă al Economiei Germane 2015.
Cei în jur de 14.000 de participanți la festival au luat parte la diverse evenimente: concerte live, demonstrații de dresaj canin, dansuri bavareze, test drive-uri, precum și sesiuni de networking, conferințe și workshop-uri.
Evenimentul a fost deschis, ca în fiecare an, de primarul Emil Boc, care a dat cep butoiului de bere, simbol al Herbstfest, urând ”La mulți ani!” Germaniei și declarând că este cea mai bună bere pe care a gustat-o vreodată.
Unul dintre invitații speciali ai Festivalului de Toamnă al Economiei Germane 2015 a fost Alteța Sa Regală Principele Radu al României care a propus cluburilor de afaceri din Cluj-Napoca, în spiritul tradiției de promovare a economiei românești, organizarea unei misiuni economice în Germania.
”Aş vrea să începem deja să ne gândim ca în anul 2016 să avem o cât mai mare delegaţie a oamenilor de afaceri din Cluj, care să meargă împreună cu mine la colegii şi posibilii parteneri din Republica Federală Germania. Să mergem împreună la Stuttgart şi Munchen să ducem mai departe dorinţa de cooperare între Cluj şi partenerii din ţările foarte importante ale Europei”, a declarat Alteța Sa Regală Principele Radu al României.
Totodată, unul dintre cei mai bine vânduți pictori români, Nicolae Maniu, a primit titlul de Ambasador al Culturii Române în Germania pentru perioada de activitate în Germania, între 1983 și 1993.
Ultima zi de festival s-a încheiat cu un concert incendiar al formației David & The Six Martini Band și cu spectacolul de premieră al operei Werther, pus în scenă la Opera Națională Română Cluj-Napoca și transmis live în Piața Unirii.
Festivalul de Toamnă al Economiei Germane 2015 a fost organizat de Clubul Oamenilor de Afaceri de Limbă Germană din Transilvania de Nord – DWNT şi Avalon Events, cu sprijinul Primăriei, al Consiliului Local Cluj-Napoca și al Consiliului Județean Cluj, în parteneriat cu: Bielomatik, Bosch, Car Rental Walter, Chocodor, Contafiscal Beratung, DLT Business & Travel, EBS, EnergoBit, Grup Transilvae, Guhring, IAS Expert, Impress, Intelglobalis, Interprint, Karl Heinz Dietrich, Klausenwerk, Kronospan, Lupp Project Transilvania, MA Experience, MHP, Sebastian Morar, Siemens și Testo.
Proiectul susține candidatura orașului Cluj-Napoca la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021.
0 Comentarii