Farmec relansează gama GEROVITAL SUN cu noi formule inovatoare pentru o piele perfect protejată de razele soarelui


Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță relansarea GEROVITAL SUN. Gama vine cu noi formulări inovatoare all-season, o textură ușoară și un ingredient activ patentat de ultimă generație, capabil să stimuleze mecanismul natural de formare a melaninei în prezența filtrelor solare pentru un bronz sănătos. 

Gama cuprinde 14 produse destinate protecției solare, stimulării bronzului și îngrijirii pielii după soare, pentru ten și corp, dar și formule special concepute pentru copii. 

Noutatea absolută este reprezentată de Crema alpin pentru față SPF30, fiind dezvoltată special pentru condițiile de la altitudini mari. Formula îngrijește şi protejează pielea expusă la soare atât iarna – în perioada practicării sporturilor specifice de sezon –, cât și vara.

Ingredientul vedetă al produselor solare GEROVITAL SUN este Rona Care™ Bronzyl®, un activator natural care stimulează și accelerează bronzarea naturală a pielii prin creșterea sintezei de melanină. Fiind un ingredient activ pur, conferă un bronz sănătos, uniform și de durată, protejând în același timp epiderma de îmbătrânirea prematură și de celelalte efecte negative ale radiațiilor UV.

Cercetările ex-vivo efectuate de compania producătoare au arătat că Rona Care™ Bronzyl® contribuie la o creștere semnificativă a melaninei în stratul bazal al pielii cu 43%, timp de 10 zile. 

Cei mai mulți dintre noi iubim frumusețea și strălucirea pielii bronzate, dar am devenit, în același timp, conștienți de efectele nocive ale radiațiilor UV, pe tot parcursul anului. Cu tehnologia corectă putem stimula bronzarea naturală a pielii, fără a renunța la protecția superioară dată de filtrele înalte. Noua gamă GEROVITAL SUN continuă tradiția de succes a unuia dintre cele mai îndrăgite branduri românești, de o calitate cunoscută și demonstrată de-a lungul timpului, și vine cu formulări noi care țin pasul cu ultimele tendințe în domeniu”, a explicat Aura Carabiber, Manager de Produs în cadrul companiei.

Prin noua gamă, compania producătoare Farmec propune două formule de ulei bronzant fără factor de protecție solară sau cu protecție scăzută (SPF 10), destinate împătimiților bronzului profund, ciocolatiu, recomandate în special pentru pielea deja obișnuită cu soarele. Acestea fixează și intensifică bronzul, având acțiune hidratantă, hrănitoare și regenerantă. 

Linia cu protecție medie (SPF15 – SPF20), constând în ulei și loțiune cu factor de protecție, este recomandată celor cu piele închisă nebronzată, fără probleme dermatologice sau cu pielea deja bronzată. 

Linia cu protecție ridicată (SPF30 – SPF50) pune la dispoziția consumatorilor produse sub formă de spumă, cremă și loțiune ideale pentru consumatorii cu piele deschisă și foarte deschisă la culoare, sensibilă la soare. Gama este completată de Crema nuanțatoare pentru față SPF50. Formula conţine pigmenţi coloranţi de origine naturală, care au o biocompatibilitate bună cu pielea şi îi asigură o culoare uniformă și luminoasă, în tonuri de bronz natural.

Gama poate fi achiziţionată din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, din cele 8 magazine Farmec și 22 de magazine Gerovital, din magazinul în franciză din Pitești, precum şi online, pe www.farmec.ro

Despre Farmec S.A.

Farmec S.A. - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.


Comentarii Facebook