Apare o nouă reţea de socializare! Cum funcționează Ello, platforma fără publicitate

 

O reţea nouă de socializare amenință să schimbe ierarhiile actuale și să fie un pericol pentru Facebook.

 

Concepută de web designerul Paul Budnitz, Ello se vrea o rețea de socializare ”anti-Facebook”, fără reclame și mult mai sigură, scrie The Guardian.

 

Înscrierea se fac numai pe bază de invitații, ceea ce va face facil accesul utilizatorilor.

 

Acum Ello este în faza de testare beta, dar a adunat deja 31.000 de noi utilizatori numai într-o săptămână. Invitațiile au fost blocate pentru a putea fi făcute testările.

 

"Reţeaua ta de socializare e deţinută de companii. Fiecare lucru pe care îl postezi, fiecare prieten pe care ţi-l faci şi fiecare link pe care îl accesezi este urmărit, înregistrat şi transformat în informaţie. Agenţiile de publicitate cumpără datele tale ca să îţi arate mai multe reclame. Eşti produsul a ceea ce e cumpărat şi vândut.

 

Noi credem că există o cale mai bună. Credem în îndrăzneală. Credem în frumuseţe, simplitate şi transparenţă. Credem că oamenii care fac lucruri şi cei care le folosesc ar trebui să fie parteneri.

 

Credem într-o reţea de socializare care poate fi un instrument pentru crearea de posibilităţi. Nu unul de decepţie, nu de constrângere sau manipulare - ci un loc pentru conectare, creaţie şi sărbătorirea vieţii. Nu eşti un produs”, susțin cei de la Ello, citați de Mediafax.

 

Rețeaua este împărțită în două categorii: ”Prieteni” şi ”Zgomot”. În prima secțiune apar noutățile despre oameni pe care îi cunoşti bine, iar în a doua informaţii destinate tuturor.

Comentarii Facebook