Ce s-a întâmplat în București după instituirea benzilor unice de transport în comun
Primăria Capitalei a instituit în zona de Nord a Bucureştiului benzi unice pentru autobuze, dar pe DN 1 s-a format un ambuteiaj de peste 16 de kilometri.
Coloana de maşini de pe DN 1 s-a format de la podul Băneasa, de unde a fost instituită, de luni, o bandă de circulaţie unică pentru autobuze. Astfel, numărul benzilor destinate traficului rutier s-a limitat la două.
”Se circulă cu fluenţă, dar faptul că s-a trecut de la trei benzi la două şi fluxul foarte mare de maşini au dus la aglomerare în zonă. Avem echipaje atât la Academia de Poliţie, cât şi la Pasajul Băneasa şi la Fântâna Mioriţa, care fac tot posibilul pentru a fluidiza traficul”, au declarat reprezentanţii Brigăzii Rutiere a Capitalei.
Și Primăria Cluj-Napoca vrea să instituie benzi unice de transport din Mărăști și până la capătul străzii Memorandumului. O echipă de specialiști a realizat și un studiu de trafic, care indică faptul că acest lucru ar accelera deplasarea mijloacelor de transport în comun. Speranța este că șoferii vor renunța la mașini și vor folosi mai mult autobuzele sau troleibuzele.
1 Comentariu
Diferenta e ca in Cluj se desfiinteaza locuri de parcare, nu o banda de circulatie. Cel putin in teorie, are sanse mai mari de succes ideea asta - sa vedem implementarea.