Facebook face o schimbare majoră la News Feed


Facebook va face o nouă modificare la News Feed, locul unde primești cele mai noi informații și actualiuzări ale prietenilor tăi de pe rețeaua socială, din cauza faptului că un utilizator obișnuit primește aproximativ 1.500 de actualizări la fiecare autentificare.

Compania a experimentat cu mai multe metode de selectare automată a informațiilor importante transmise utilizatorilor, iar Story Bump este cea mai recentă.

Noua modificare a algoritmului de calculare a importanţei şi afişare a conţinutului are ca scop aducerea sub ochii utilizatorilor a acelor noutăţi pe care aceştia nici măcar nu le-au văzut pentru că erau prea vechi, dar care sunt suficient de importante pentru că primesc încă Like-uri sau comentarii. Acestea vor fi afişate în zona superioară din News Feed chiar dacă sunt mai vechi, oferind astfel o şansă în plus pentru descoperirea unor lucruri, cel puţin teoretic, suficient de interesante pentru a primi atenţie, scrie go4it.ro.

Reprezentanți Facebook susțin că au testat Story Bump pe un număr redus de utilizatori și cp schimbările au sporit interactivitatea informațiilor obișnuite cu 5% și pe cea a informațiilor provenite de la paginile dedicate cu 8%. În plus, noul algoritm sortează conținutul în funcție de interacțiunile cu perosana sau pagina care le-a publicat.

Cei de la Facebook au precizat că algoritmul nu va afecta modul în care este afișat conținutul special promovat.

Comentarii Facebook