Frunza lui Udrea, promovata cu 4 milioane de euro pe canale TV internationale
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a anuntat ca va cheltui 4.000.000 de euro pentru promovarea brandului turistic al Romaniei pe canale internationale de televiziune.
"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, în scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, a cresterii gradului de cunoastere a tarii pe plan international si a cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026", se arata intr-un comunicat al MDRT.
Ministerul Turismului vrea ca aceasta campanie sa fie difuzata pe trei posturi de televiziune internationale pe durata a 12 luni.
Contractul va fi atribuit in functie de oferta cea mai avatajoasa din punct de vedere economic.
Proiectul este cofinantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".
0 Comentarii