LIDL a retras 150.000 litri de apă minerală de pe piață. Cum reacționează lanțul de supermarketuri


Lanțul de supermarketuri LIDL a fost nevoit să retragă o cantitate foarte mare de apă minerală de pe piață, în urma unui control al ANPC.

Conducerea companiei precizează însă că nu există probleme de calitate cu produsul, motivul retragerii fiind etichetarea greșită a acestuia.

"Motivul pentru retragerea apei a fost etichetarea greşită privind descrierea sursei de îmbuteliere a apei. Putem confirma prin intermediul buletinelor de analiză puse la dispoziţie de producător, că apa minerală Saguaro de 2L nu prezintă probleme de calitate. Responsabil pentru informaţiile conţinute de etichetă şi procesul efectiv de etichetare este producătorul. Acesta din urmă a declarat că va remedia în cel mai scurt timp cu reprezentanţii ANPC neconcordanţele informaţiilor conţinute de etichetă", au declarat reprezentanţii Lidl, potrivit Mediafax.

Retailerul arată că după ce se va rezolva problema cu etichetarea, produsul va reveni pe rafturi.

"După remedierea neconcordanţelor privind etichetarea, apa minerală Saguaro de 2L de la respectivul producător se va regăsi spre vânzare în toate magazinele Lidl din ţară", mai spun reprezentanţii Lidl.

Inspectorii ANPC au dispus, luni, retragerea a aproximativ 150.000 litri de apă minerală de pe rafturile lanțului de magazine, după ce aceștia au descoperit că apa era îmbuteliată dintr-un izvor care nu se află pe lista Autorităţii Naţionale pentru Resurse Minerale.

Comentarii Facebook